نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۷

بازداشت بازیگر فیلم Deadpool 2 پس از دروغ گفتن درباره بمب گذاری در قطار

تی جی میلر، بازیگر فیلم Deadpool 2، پس از دروغ گفتن درباره بمب گذاری در قطار، توسط پلیس بازداشت شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تی جی میلر، بازیگر فیلم‌ها و سریال‌هایی چون فیلم Deadpool (ددپول)، فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و سریال Silicon Valley (دره سیلیکون)، به علت دروغ گفتن درباره بمب گذاری در قطار توسط پلیس بازداشت شده و ممکن است برای چند سال راهی زندان شود. میلر شب دوشنبه، ۹ آوریل (۲۰ فروردین) و پس از دادن گزارش دروغ در مورد یک بمب گذاری در قطار در اوایل ماه مارس امسال، بازداشت شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، میلر متهم شده که در هنگام سفر با قطار در مسیر کنتیکت، عمدا و به دروغ به پلیس خبر از یک بمب گذاری در قطاری که سوار آن بوده، داده است. وکیل دادگستری ایالات متحده در ناحیه کنتیکت گفت که این کمدین محبوب پس از شماره گیری شماره ۹۱۱ ادعا کرده است که او در قطاری که در حال حرکت از واشنگتن دی سی به سمت ایستگاه پن در شهر نیویورک است، حضور دارد که در این قطار، با زنی با یک کیف که در آن یک بمب است، روبه‌رو شده است.

مقامات این قطار را سریعا متوقف و تخلیه می‌کنند؛ اما پس از یک جستجو متوجه می‌شوند که در این قطار هیچ بمب یا علائم بمب گذاری وجود ندارد و حتی تی جی میلر نیز در این قطار نبوده است. در عوض، او در یک قطار دیگر حضور داشته است. همراهان و کسانی که با میلر در این قطار حضور داشته‌اند، مدعی شده‌اند که میلر به نظر می‌رسد که مست بوده است. همچنین آن‌ها ادعا کرده‌اند که میلر پس از پیاده شدن از قطار با یک زن در ماشین درگیری لفظی داشته‌ است. در نهایت میلر با یک وثیقه ۱۰۰ هزار دلاری فعلا از بازداشتگاه آزاد شده است؛ اما او به علت نقض قوانین کشور آمریکا و همچنین دادن گزارش دروغ به پلیس در مورد بمب گذاری، ممکن است در دادگاهی که به‌زودی برگزار خواهد شد، به ۵ سال حبس محکوم و راهی زندان شود.

این برای اولین بار نیست که میلر قوانین را نقض کرده و بازداشت شده است. در سال ۲۰۱۶، او به علت زورگیری از یک راننده تاکسی که با او در مورد دونالد ترامپ اختلاف نظر داشت، توسط پلیس بازداشت شد. در سال ۲۰۱۷، میلر متهم به آزار و سو رفتارهای اخلاقی در زمان دوران حضورش در کالج شده است. با این حال، میلر و همسرش این اتهامات را دروغ خوانده و آن را کاملا رد کرده‌اند. فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده)، جدیدترین فیلم میلر است که اکران آن از اوایل این ماه آغاز شده است. فیلم Deadpool 2، فیلم بعدی میلر خواهد بود که قرار است در تاریخ ۱۸ می امسال (۲۸ اردیبهشت) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده