نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

بازی‌های ماه آوریل ایکس باکس گیم پس در دسترس قرار گرفتند

مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس اکنون می‌توانند بازی‌هایی چون  Cities: Skylines و The Hunter: Call of the Wild را تجربه کنند. 

دیروز، یک آوریل بود و این بدین معنی است که بازی‌های ماه آوریل سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس قرار گرفته‌اند. مایکروسافت همان‌طور که پیش‌تر هم در زومجی خواندید، برای این ماه بازی‌هایی چون Cities: Skylines و The Hunter: Call of the Wild را در نظر گرفته است که این بازی‌ها، اکنون برای مشترکین این سرویس در دسترس هستند.

سرویس Xbox Game Pass این امکان را فراهم کرده که با پرداخت ماهیانه ۱۰ دلار، بتوانید بازی‌های مختلفی را دانلود و تجربه کنید. البته در کنار در دسترس بودن بازی‌های قدیمی، مایکروسافت این امکان را برای مشترکین این سرویس فراهم کرده که بتوانند بازی‌های ساخته‌شده توسط خود مایکروسافت را از همان روز اول بدون پرداخت هزینه اضافی تجربه کنند. جدید‌ترین بازی که به این شکل در دسترس قرار گرفت بازی Sea of Thieves بود که مشترکین ایکس‌باکس گیم پس، بدون پرداخت هزینه اضافی توانستند آن را به صورت کامل تجربه کنند. 

در ادامه می‌توانید لیست کامل بازی‌های ماه آوریل این سرویس را مشاهده کنید:

البته در مورد این لیست، باید به این نکته توجه داشته باشید که بازی Robocraft Infinity هنوز منتشر نشده است و بلافاصله پس از انتشار در تاریخ ۲۲ فروردین روی این سرویس در دسترس قرار خواهد گرفت. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده