نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۲

اولین تریلر گیم پلی بازی The Banner Saga 3 منتشر شد

وب‌سایت یوروگیمر تریلر جدیدی از بازی The Banner Saga 3 منتشر کرد که ۳۱ دقیقه از گیم پلی این بازی نقش آفرینی تاکتیکی را به تصویر می‌کشد.

در این تریلر گیم‌پلی شاهد کاراکترهای قابل بازی، سیستم مبارزات و تصمیمات کاراکترها در دنیای فانتزی بازی هستیم

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که وب‌سایت یوروگیمر تریلر جدیدی از بازی The Banner Saga 3 منتشر کرده است که ۳۱ دقیقه از گیم‌پلی این بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی را به نمایش درمی‌آورد. از آنجایی که این بازی پایانی بر سه‌گانه The Banner Saga خواهد بود، در آن شاهد اسپویل بخش‌هایی از دو بازی نخست مجموعه هستیم.

این تریلر گیم‌پلی انتخاب‌هایی را که کاراکترها می‌توانند در دنیای فانتزی بازی اتخاذ کنند، به نمایش درمی‌آورد. همچنین در این تریلر سیستم مبارزات مبتنی بر نوبت و استراتژی‌های بالقوه بازی قابل مشاهده است و برای اولین بار در این سری جونو به عنوان یک کاراکتر قابل بازی به نمایش درمی‌آید. شما می‌توانید در ادامه تریلر گیم‌پلی ۳۱ دقیقه‌ای بازی را که کاراکترهای قابل بازی و استراتژی‌های جنگی بیشتری را در معرض نمایش قرار می‌دهد، مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

همچنین اخیرا اعلام شد که بازی The Banner Saga 3 در تابستان سال جاری میلادی نه‌تنها برای پی سی و مک، بلکه برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد. دو نسخه اول این مجموعه نیز به زودی در دسترس کاربران Nintendo Switch قرار می‌گیرد و از آنجایی که تصمیمات نسخه‌های قبلی به نسخه‌های بعدی منتقل می‌شود، بهتر است که تجربه بازی در این کنسول را از قسمت اول آغاز کنید.

شما می‌توانید دیگر اخبار مرتبط با بازی The Banner Saga 3 را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده