نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۱

انیمه Psycho Pass با سه گانه Sinners of the System ادامه می‌یابد

طرفداران سری انیمه Psycho Pass می‌توانند چشم‌به‌راه سه انیمه سینمایی جدید از آن باشند که با نام پروژه Psycho Pass: Sinners of the System معرفی شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فوجی تی‌وی سه انیمه جدید از مجموعه Psycho Pass (سایکو پس) را به طرفداران معرفی کرده است. این رونمایی که طی یک لایواستریم انجام شد، نوید پروژه‌ای به نام Psycho-Pass: Sinners of the System (سایکو پس: گنهکاران سیستم) یا به اختصار Psycho-Pass SS را به ما می‌دهد که شامل سه انیمه سینمایی است.

اولین فیلم این مجموعه Case.1 Tsumi to Bachi یا Crime and Punishment (جنایت و مکافات) نام دارد که قرار است روی ماجراهای دو کاراکتر نوبوچیکا گینوزا و میکا شیموتسوکی تمرکز کند. انیمه دوم با نام Case.2 First Guardian (اولین نگهبان) معرفی شده و تومومی ماسائوکا و تپی سوگو شخصیت‌های اصلی آن خواهند بود. سومین قسمت هم Case.3 Onshuu no Kanata ni یا On the Other Side of Love and Hate (در آن سوی عشق و نفرت) است که شینیا کوگامی نقش محوری آن را ایفا می‌کند. در ادامه می‌توانید تیزری را که از این سه‌گانه منتشر شده تماشا کنید؛ البته این ویدیو اطلاعات خاصی از انیمه‌های پیش رو به ما نمی‌دهد و بیشتر نگاهی به گذشته سری Psycho-Pass می‌اندازد.

دانلود ویدیو از آپارات

انیمه سایکو پس یا سایکو پاس اثری در سبک علمی تخیلی و جنایی است که اولین بار از پاییز سال ۲۰۱۲ (مهر ۹۱) به روی آنتن رفت و تا بهار ۲۰۱۳ در قالب ۲۲ قسمت به نمایش درآمد. دو سال پس از آغاز پخش اثر، فصل دوم این انیمیشن ژاپنی از راه رسید و ۱۱ قسمت میهمان بینندگان بود که در ادامه، یک انیمه سینمایی هم از این مجموعه اکران شد. ژانویه ۲۰۱۹ (دی-بهمن ۹۷) به‌عنوان تاریخ آغاز پخش سه‌گانه Psycho-Pass SS اعلام شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده