// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

بسته الحاقی Octo Expansion بازی Splatoon 2 معرفی شد

در جریان رویداد نینتندو دایرکت، محتوای جدیدی برای بازی Splatoon 2 با نام Octo Expansion معرفی شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی در رویداد نینتندو دایرکت، اعلام شد که در آینده یک آپدیت برای بازی Splatoon 2 عرضه خواهد شد که دارای محتویات جدیدی نظیر نقشه و لباس برای بازی است. همچنین یک DLC داستانی نیز برای Splatoon 2 معرفی شد که در آن شما در نقش یک اوکتولینگ قرار خواهید گرفت.

آپدیت 3.0 بازی Splatoon 2 حدود ۱۰۰ قطعه Gear جدید و سه نقشه به‌نام‌های Piranha Pit، Camp Triggerfish و Wahoo World را به بازی اضافه خواهد کرد. همچنین مشخص شده که پس از این آپدیت سقف سطح بازیکنان از S+ به X تغییر پیدا خواهد کرد. به‌روزرسانی 3.0 در ماه آوریل روی نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت.

اما اخبار نینتندو برای هواداران Splatoon 2 تنها به یک آپدیت جدید ختم نمی‌شود و آن‌هایی که از بخش داستانی بازی لذت بردند، می‌توانند منتظر اکسپنشن جدید این بازی با نام اوکتا باشند. علاقه‌مندان به بازی Splatoon 2 در تابستان سال جاری می‌توانند بسته الحاقی Splatoon 2: Octo Expansion را تجربه کنند البته این بسته الحاقی رایگان نیست و ۱۹.۹۹ دلار قیمت داشته و هم‌اکنون برای پیش خرید قرار داده شده است.

در این میان این نکته را هم بگویم که پیش خرید کردن بسته الحاقی ذکر شده، به شما اجازه می‌دهد که هم‌اکنون از Gearهای در نظر گرفته شده در بسته الحاقی استفاده کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده