نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

اولین تریلر رسمی انیمیشن The Grinch منتشر شد

کمپانی یونیورسال و ایلومینیشن اینترتینمنت اولین تریلر رسمی انیمیشن The Grinch با صداپیشگی بندیکت کامبربچ را منتشر کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال و ایلومینیشن اینترتینمنت اولین تریلر رسمی انیمیشن The Grinch (گرینچ) با صداپیشگی بندیکت کامبربچ را منتشر کرد‌ه‌اند. در این تریلر، شاهد اولین تصاویر رسمی این انیمیشن مورد انتظار هستیم و بیشتر با شخصیت گرینچ و محیط زندگی او آشنا می‌شویم. با این حال، بیشتر تمرکز این تریلر روی شخصیت گرینچ و یک سگ که ظاهرا تنها شخص نزدیک به او است، هستیم و دیگر شخصیت‌های این انیمیشن در این تریلر به نظر می‌رسد که حضور ندارند. ماه گذشته و در حاشیه مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ که در شهر پیونگ‌چانگ کره جنوبی، یونیورسال و ایلومینیشن اینترتینمنت اولین تبلیغ تلویزیونی انیمیشن The Grinch را منتشر کرده بودند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بندیکت کامبرچ صداپیشگی شخصیت گرینچ را در انیمیشن The Grinch بر عهده دارد. با این حال، تاکنون دیگر صداپیشگان این انیمیشن معرفی نشده‌اند. علاوه بر این، یونیورسال پوستر جدیدی از انیمیشن The Grinch را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

The Grinch Poster

انیمیشن The Grinch براساس رمان چگونه گرینچ کریسمس را دزدید (How the Grinch Stole Christmas) اثر دکتر سوس (Dr. Seuss) تولید و ساخته شده است. پیتر کندل لند و یارو چنی کارگردانی انیمیشن The Grinch را بر عهده دارند و مایکل لزیر نیز کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته است. انیمیشن The Grinch، نهمین انیمیشن استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت است که داستان گرینچ را روایت می‌کند که ماموریت دارد تا کریسمس را بدزدد و تنها یک دختر کوچک که روحیه بخشنده‌ای دارد، می‌تواند باعث تغییر گرینچ شود. انیمیشن The Grinch قرار است یک انیمیشن خنده‌دار، خانوادگی، دلگرم کننده و با تصاویر بصری خیره کننده در مورد روح کریسمس و قدرت مثبت اندیشی باشد.

انیمیشن The Grinch برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۷ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. پیش از این در فیلم How the Grinch Stole Christmas محصول سال ۲۰۰۰، جیم کری نقش گرینچ را بازی کرده بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده