نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

تیزر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Ready Player One منتشر شد

به‌تازگی تیزر تبلیغاتی جدیدی از فیلم بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One) در توییتر منتشر شده که به شخصیت‌های معروف فیلم‌ها از جمله بتمن اشاره‌هایی می‌کند.

در پی چندین پوستر تبلیغاتی جدیدی که در طی چند وقت اخیر برای فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده) منتشر شد، حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر تیزر تبلیغاتی‌ای از این اثر منتشر کرده است. ما در این تیزر تبلیغاتی می‌توانیم این موضوع را به وضوح مشاهده کنیم که دنیای OASIS گسترده و بی حد و حصر است. تا به امروز دوست داشتید که به واسطه شرایطی از دست دایناسور تیرانوسوروس یا همان تی‌رکس معروف دنیای پارک ژوراسیک فرار کنید؟ یا به طور مثال دوست داشتید که به همراه شخصیت بتمن از کوه بالا بروید؟ شما در این دنیای بسیار بزرگ و بی مرز، این توانایی‌ها را خواهید داشت و می‌توانید این کارها را به‌راحتی انجام دهید. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تیزر تبلیغاتی را مشاهده یا دانلود کنید.

تای شرایدن بازیگر فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس) در نقش وید اوون واتس/پارزیوال، اولیویا کوک بازیگر فیلم Thoroughbreds (تروبردز) در نقش سامانتا «سم» کوک/آرتمیس، بن مندلسون بازیگر فیلم Rogue One: A Star Wars Story (یک سرکش: داستانی از جنگ‌ ستارگان) در نقش نولان سورنتو/سورنتو، سایمون پگ بازیگر فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) در نقش اوگدن مارو/اوگ، تی جی میلر بازیگر فیلم Deadpool (ددپول) در نقش i-R0k و مارک رایلنس بازیگر فیلم Bridge of Spies (پل جاسوس‌ها) در نقش جیمز هالیدی، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Ready Player One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اتفاقات داستان فیلم بازیکن شماره یک آماده در سال ۲۰۴۵ رخ می‌دهد؛ زمانی که دنیای واقعی جای ناخوشایندی بوده و در آستانه هرج و مرج و فروپاشی قرار گرفته است. اما در این میان، مردم راه رستگاری و نجات خود را در دنیای OASIS پیدا می‌کنند؛ یک دنیای واقعیت مجازی بسیار بزرگ و گسترده که توسط یک فرد فوق‌العاده باهوش، نابغه و البته عجیب و غریب به نام جیمز هالیدی با بازی مارک رایلنس خلق شده است. زمانی که جیمز هالیدی جان خود را از دست داده و می‌میرد، ثروت و مال عظیم خود را به صورت یک Easter Egg دیجیتالی در نقطه‌ای نامشخص در دنیای OASIS پنهان می‌کند. با این اوصاف، اولین فردی که بتواند این سه کلید منحصربه‌فرد در دنیای گسترده OASIS را پیدا کند می‌تواند جایزه بزرگ و ثروت عظیم هالیدی را به‌دست بیاورد. همین موضوع باعث می‌شود که این ثروت توجه همه را به خود جلب کند و یک رقابت بزرگ در کل دنیا به وجود بیاورد. زمانی که یک فرد جوان به نام  وید اوون واتس (و آواتار Parzival در دنیای OASIS) با بازی تای شرایدن که قهرمان بودن اصلا به او نمی‌آید، تصمیم می‌گیرد که به این مسابقه و رقابت بپیوندد، متوجه نمی‌شود که خود را وارد چه بازی خطرناکی برای پیدا کردن این گنج کرده است. این مسابقه قرار است در یک دنیای فانتزی، که پر از کشفیات، اسرار و خطرات مختلف است اتفاق بیفتد.

کارگردانی فیلم Ready Player One بر عهده استیون اسپیلبرگ بوده است و زک پن و اریک ایسن نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. کار ساخت موسیقی فیلم Ready Player One نیز بر عهده آلن سیلوستری بوده است. این فیلم اقتباسی از کتابی به همین نام اثر ارنست سلین است. فیلم Ready Player One به لطف ارجاعات سینمایی و ایستراگ‌های فراوان به یکی از نوستالژی‌ترین ساخته‌های سینمایی تبدیل شده است و طرفداران بی‌صبرانه منتظر اکران ساختهٔ جدید و متفاوت اسپیلبرگ هستند. نکته جالب در مورد این ارجاعات و ایستراگ‌ها این است که تمامی آن‌ها بخشی از داستان فیلم هستند.

فیلم Ready Player One برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۸ (۹ فروردین ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم علمی تخیلی در ابتدا قرار بود در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود؛ اما اوایل این ماه کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که این فیلم قرار است یک روز زودتر اکران شود.

دانلود از آپارات


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده