نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۷

مایکل بی کارگردانی فیلم Robopocalypse را بر عهده گرفت

طبق خبرهای منتشر شده، مایکل بی کارگردانی دو فیلم Robopocalypse و 6Underground را بر عهده گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مایکل بی، کارگردان ۵ قسمت از فیلم Transformers (تبدیل شوندگان)، کارگردانی فیلم روبوکالیپس (Robopocalypse) را بر عهده گرفته است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، بی در حال انجام مذاکرات نهایی برای پیوستن به این پروژه و همکاری دوباره با استیون اسپیلبرگ است که به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم حضور دارد. فیلم Robopocalypse براساس رمانی به همین نام اثر دنیل اچ. ویلسون در دست ساخت است که به قیام ربات‌ها می‌پردازد. پیش از این، استیون اسپیلبرگ قرار بود کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد، اما او نتوانست زمان کافی برای ساخت این پروژه را به‌دست آورد و در نهایت تصمیم گرفت که شخص دیگری این فیلم را کارگردانی کند.

درو گادرد، نویسنده و کارگردان فیلم The Cabin in the Woods (کلبه‌ای در جنگل) کار نوشتن فیلمنامه اصلی فیلم Robopocalypse را بر عهده داشته، اما بازگشت او به این پروژه هنوز اعلام نشده است. علاوه بر این فیلم، مایکل بی کارگردانی فیلم 6Underground را نیز بر عهده گرفته است. این فیلم اکشن براساس ایده‌ای از پاول ورنیک و رت ریس، نویسندگان فیلم Deadpool (ددپول) و فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲)، در دست ساخت است و بی به‌عنوان تهیه کننده نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فیلم 6Underground در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که از تابستان سال ۲۰۱۸ فیلمبرداری و تولید این فیلم برای اکران در سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

ورنیک و ریس به‌عنوان تهیه کننده اجرایی به‌همراه بی و دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دانا گرنجر از کمپانی فیلمسازی اسکای‌دنس، در این فیلم حضور خواهند داشت. با این حال، فیلم Robopocalypse و فیلم 6Underground در حال حاضر تاریخ اکرانی ندارند و همچنین حضور هیچ بازیگری در این دو پروژه اعلام نشده است. ماه آبان امسال، تایید شد که بی قرار است به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم Dora the Explorer (دورا، دختر جهانگرد) حضور داشته باشد. این فیلم لایو اکشن قرار است در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. همچنین شایعاتی مبنی بر کارگردانی فیمل Lobo (لوبو) توسط مایکل بی نیز شنیده می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده