نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

دی سی خواهان جذب کریستوفر مک کوری برای کارگردانی فیلم Green Lantern Corps است

کمپانی دی سی اعلام کرده که علاقمند به استخدام کارگردان فیلم Mission: Impossible – Fallout یعنی کریستوفر مک‌کوری برای کارگردانی فیلم Green Lantern Corps است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که دنیای سینمایی دی سی بالاخره قصد دارد کمی توجه خود را به فیلم Green Lantern Corps (ارتش گرین لنترن) معطوف کند و دست‌اندرکاران آن اخیرا نام کارگردان مورد نظر خود را هم اعلام کرده‌اند. براساس یکی از جدیدترین گزارش‌هایی که توسط تیم سایت خبری That Hashtag Show منتشر شده، کمپانی برادران وارنر به‌تازگی کریستوفر مک کوری، کارگردان فیلم Mission: Impossible – Fallout (مأموریت غیرممکن: فال‌اوت) را به عنوان کارگردان انتخابی و مورد نظر خود برای هدایت پروژه تولید فیلم ارتش گرین لنترن عنوان کرده است.

در طی چند سال اخیر، کریستوفر مک‌کوری برای کارگردانی و ساخت آثار اکشن مختلف بسیار زیادی، پشت دوربین فیلمبرداری رفته است. او در زندگی حرفه‌ای و کاری خود تا به امروز، آثار زیادی از جمله فیلم Jack Reacher (جک ریچر)، فیلم Mission: Impossible – Rogue Nation (مأموریت غیرممکن: ملت یاغی) و همچنین اثر دیگر او که قرار است تابستان سال جاری روی پرده سینما برود، یعنی فیلم مأموریت غیرممکن: فال‌اوت را کارگردانی کرده است. علاوه بر کارگردانی، او نویسندگی فیلمنامه هم انجام می‌دهد و یکی از معروف‌ترین کارهایی که او در طی این سال‌ها انجام داده، نویسندگی فیلمنامه فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا) است.

اگر قرار بر این باشد که کریستوفر مک‌کوری هم این پیشنهاد را قبول کرده و قراردادی با کمپانی برادران وارنر امضا کند، به احتمال بسیار زیاد تولید این اثر را به بعد از نمایش رسمی فیلم Mission: Impossible – Fallout که چند ماه دیگر اتفاق می‌افتد، موکول می‌کند که خب این زمان بسیار زیادی است. در حال حاضر این کمپانی امیدوار است که بتواند پرونده تولید این فیلم را تا سال ۲۰۲۰ ببندد که در زمان مقرر خود، آن را اکران کند. با این اوصاف به نظر می‌رسد که تولید این اثر باید هرچه زودتر آغاز شود؛ به‌خصوص با در نظر گرفتن حجم زیادی از جلوه‌های ویژه‌ای که این فیلم دارد، قطعا مرحله پس از تولید آن زمان خیلی بیشتری نسبت به مرحله فیلمبرداری را می‌طلبد و ممکن است خیلی به طول بینجامد. براساس این گزارش منتشر شده، به‌تازگی یک طرح کلی از داستان و فیلمنامه این فیلم هم منتشر شده که به شرح زیر است:

هال جردن که سابقا یکی از خلبانان آزمایشی بوده، حالا تبدیل به یکی از اعضای کارکشته یک گروه محافظ بین کهکشانی به نام ارتش گرین لنترن شده است. آنها به طور کلی به دنبال برقراری صلح و عدالت هستند. هال جردن به یکی از مربیان اعضای جدید این تیم محافظ تبدیل شده که یکی از آنها جان استوارت است.

 Green Lantern Corps

سایت خبری That Hashtag Show در طی این گزارش خود، اطلاعات دیگری مانند جزئیات انتخاب اعضای تیم بازیگری برای نقش شخصیت هال جردن و جان استوارت را هم منتشر کرد. در این اطلاعات ما شاهد تفاوت محدوده سنی هال جردن و جان استوارت و همچنین نوع رابطه‌ای که بین این دو وجود دارد، هستیم. این اطلاعات منتشر شده به شرح زیر است:

هال جردن: بازیگر اصلی مذکر. سن از ۳۰ تا ۵۰. در حال حاضر یکی از اعضای قدیمی و کارکشته تیم ارتش گرین لنترن است. در گذشته یکی از خلبانان آزمایشی ارتش بوده است. این شخصیت از نژاد قفقازی است.

جان استورات: بازیگر اصلی مذکر. سن از ۲۰ تا ۳۰. دارای نژاد آفریقایی و آمریکایی است. پیش از اینکه او به تیم قهرمانی ارتش گرین لنترن بپیوندد، از اعضای سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده آمریکا بوده است.

حال با این اوصاف اگر کریستوفر مک‌کوری این قرارداد را با کمپانی برادران وارنر امضا کند و از آنجایی که رابطه کاری طولانی مدتی هم بین او و تام کروز وجود دارد، به احتمال بسیار زیاد ممکن است ایفای نقش شخصیت هال جردن به همان تام کروز سپرده شود. اگرچه تا به امروز هنوز هیچ شایعه‌ای حول محور کروز، فیلم ارتش گرین لنترن و ربط دادنش به این اثر منتشر نشده اما رابطه او و کریستوفر مک‌کوری نسبتا طولانی بوده و آنها حداقل در چهار پروژه اخیر مک‌کوری با یکدیگر همکاری داشته‌اند. از طرف دیگر تام کروز برای ایفای نقش در چنین محدوده سنی‌ای بسیار مناسب است؛ اگرچه در حال حاضر تمامی این حرف‌ها در حد یک حدس و گمان ساده است و هیچ صحبت دیگری در رابطه با این موضوع از طرف هیچ‌یک از طرفین مطرح نشده است. همچنین هنوز هیچ بازیگری هم برای اضافه شدن به این تیم در نظر گرفته نشده است.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده