// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

ویدیو مقایسه گرافیکی Detroit: Become Human از سال 2016 تا 2018

یکی از کاربران یوتیوب، مقایسه‌ای میان ویدیوهای بازی Detroit: Become Human از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ انجام داده که در جریان آن شاهد تغییراتی در نورپردازی و گرافیک هستیم.

پس از دو سال انتظار بالاخره استودیو Quantic Dream تاریخ انتشار نهایی بازی Detorit: Become Human مشخص و اعلام شد که این بازی در تاریخ چهار خرداد ماه (۲۵ می) برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ ویدیوهایی از گیم‌پلی بازی Detroit: Become Human منتشر شده که اکثرا شبیه به هم بوده و یک فضای مشخص از گیم‌پلی را به تصویر کشیده‌اند.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، Cycu1، یکی از کاربران یوتیوب، صحنه‌های مشابه ویدیوهای بازی Detroit: Become Human از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ را کنار یکدیگر گذاشته و یک ویدیو مقایسه گرافیکی درست کرده است. در مقایسه میان ویدیوها در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸، شاهد تغییرات زیادی در نورپردازی و طراحی اندرویدها هستیم. در تصاویر ۲۰۱۸، طراحی‌ اندرویدها از حالت طبیعی خود خارج شده و تا حدی پلاستیکی شکل شده‌اند.

اما زمانی که به مقایسه تصاویر ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ نگاه می‌کنیم، تغییرات زیادی را نمی‌بینیم، البته در این مقایسه نیز تغییرات نورپردازی قابل شناسایی است. در ادامه می‌توانید ویدیو مقایسه گرافیکی بازی Detorit: Become Human را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده