نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

کارگردانان فیلم Flashpoint به طور رسمی مشخص شدند

براساس گزارش‌های جدید، فیلم اختصاصی شخصیت فلش، یعنی فیلم فلش پوینت (Flashpoint) بالاخره کارگردانان مناسب خود را پیدا کرده است. 

بعد از مدت‌ها کش و قوس، به نظر می‌رسد که بالاخره پروژه تولید فیلم Flashpoint (فلش پوینت) که قرار است با محوریت شخصیت فلش ساخته شود، کارگردانان مناسب خود را پیدا کرده است. در طی چند وقت اخیر، اشاره‌های مختلفی درباره اینکه ممکن است چه کسانی کارگردانی این پروژه را برعهده بگیرند مطرح شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، چند ساعت گذشته، جان فرانسیس دالی در صفحه رسمی اجتماعی خود خطاب به طرفداران نوشت که او و جاناتان گلداستاین قرار است به طور رسمی کارگردانی فیلم فلش پوینت را برعهده داشته باشند. از طرف دیگر، خود جاناتان گلداستاین هم در صفحه رسمی شبکه اجتماعی خود یک تصویر متحرک از شخصیت فلش منتشر کرده که در حال دویدن روی یک کوه بلند و عمود است. او علاوه بر انتشار این تصویر متحرک، زیر آن نوشت: «این اتفاق رخ میده!».

پیش از اینکه این موضوع به طور رسمی اعلام و حضور کارگردانان فیلم Game Night (شب بازی) در این پروژه تایید شود، در طی مصاحبه‌ای از آنها در رابطه با این پروژه و نقش آنها سوالاتی پرسیده شد اما چون در آن زمان هنوز تایید رسمی نشده بود، آنها نتوانستند صحبتی در این مورد انجام دهند. علاوه بر فیلم شب بازی، این دو کارگردان محبوب، مدتی پیش یعنی در سال ۲۰۱۷، فیلم Spider-Man: Homecoming (اسپایدرمن: بازگشت به خانه) را برای کمپانی مارول ساخته و اکران کردند. حال با این تفاسیر، کمپانی دی سی و برادران وارنر امید دارند که با استخدام این کارگردان، بتوانند با فیلم فلش پوینت به همان موفقیت مالی‌ای برسند که دنیای سینمایی مارول، با فیلم اسپایدرمن: بازگشت به خانه رسیده بود.

Flashpoint

در واقع همین دو فیلم ذکر شده و موفقیت‌های آنها بود که کمپانی برادران وارنر را ترغیب کرد که این دو را برای کارگردانی فیلم فلش پوینت انتخاب کند. این دو کارگردان در طی گفتگویی اینگونه درباره این پروژه صحبت کردند:

آنها تعدادی از آثار جدید خود که در مراحل اولیه قرار داشت را در اختیار ما گذاشتند و گفتند: «ما دوست داریم شما کارگردانی یکی از آثار جدید ما را برعهده گرفته و آن را بسازید». همین موضوع باعث شد که ما فیلمنامه چند مورد از آثار آنها را مطالعه کنیم که فلش پوینت یکی از آنها بود. ما فوق‌العاده این شخصیت را دوست داریم و یکی از طرفداران بزرگ او هستیم. من درست مثل یک کودک، کتاب‌های کمیک جمع آوری می‌کنم. کارگردانی این اثر واقعا یک فرصت بسیار بزرگ است.

از زمانی که ریک فمیوایوا کارگردانی این اثر را کنار گذاشته و پروژه را ترک کرد، فیلم فلش پوینت در یک برزخ خاصی قرار گرفته که هیچگونه پیشرفتی در رابطه با آن صورت نمی‌گیرد. هرچند که این پروژه، هنوز ستارگانی مانند ازرا میلر را برای ایفای نقش شخصیت بری آلن ملقب به فلش و کرسی کلمونس برای ایفای نقش شخصیت آیریس وست را دارد. از طرف دیگر، گزارش شده که ابرقهرمانان دیگر دنیای دی سی، همانند واندر وومن هم به احتمال زیاد حضور کوتاهی در این فیلم داشته باشد.

این مورد، اولین باری نیست که اتفاقاتی که مربوط به جریان فلش پوینت است، به تصویر کشیده می‌شود. پیش‌تر این اتفاقات در مجموعه تلویزیونی این شخصیت که از شبکه CW پخش می‌شود، نمایش داده شده است. حال طرفداران این شخصیت، در نحوه اجرا و پیاده‌سازی این اتفاقات، دو دسته شده و نظرات کاملا متفاوتی دارند. حال باید صبر کنیم و ببینیم که این فیلم سینمایی چگونه قرار است به آن بپردازد و نظر طرفداران درباره عملکرد دنیای سینمایی دی سی در رابطه با این اثر چه خواهد بود.

فیلم فلش پوینت در حال حاضر هنوز هیچ تاریخ اکرانی ندارد.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده