نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

برادران وارنر تاریخ اکران فیلم The Six Billion Dollar Man و چند فیلم دیگر را اعلام کرد

کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران چند فیلم جدید خود از جمله فیلم The Six Billion Dollar Man با بازی مارک والبرگ، را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران چند فیلم جدید خود از جمله فیلم The Six Billion Dollar Man (مرد شش‌ میلیون‌ دلاری) و فیلم The Sun is Also a Star (خورشید هنوز یک ستاره است) را تایید و اعلام کرده است. فیلم The Six Billion Dollar Man قرار است با بازی مارک والبرگ، در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. این فیلم براساس رمان Cyborg (سایبورگ) اثر مارتین کیدن و یک سریال تلویزیونی کوتاه و قدیمی به‌ همین نام، در دست ساخت و تولید است که داستان یک افسر نظامی به‌نام استیو آستین را روایت می‌کند که بخشی از یک برنامه محرمانه دولتی هست و در آن پس از یک حادثه بسیار وحشتناک به مرگ بسیار نزدیک می‌شود. استیو با کمک فناوری پیشرفته احیا می‌شود و با توانایی فوق‌العاده‌ای به زندگی باز می‌گردد و به اولین انسان بیونیک جهان تبدیل می‌شود.

Mark Wahlberg

همچنین فیلم The Sun is Also a Star برای اکران در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. در این تاریخ، این فیلم باید با فیلم John Wick: Chapter 3 (جان ویک: قسمت ۳) با بازی کیانو ریوز، در گیشه رقابت کند. یارا شهیدی، بازیگر ایرانی-آمریکایی نیز در حال مذاکره با کمپانی برادران وارنر برای حضور در این فیلم است. فیلم The Sun is Also a Star اقتباسی از رمانی به‌همین نام اثر نيکولا يون است که توانسته جوایز متعددی را نیز در سال ۲۰۱۶ دریافت کند. این کتاب داستان یک دختر نوجوان به نام ناتاشا را روایت می‌کند که ۱۲ ساعت قبل از اینکه همراه با خانواده‌اش به جامائیکا فرستاده شود، با پسری به‌نام دانیل ملاقات می‌کند و عاشقش می‌شود. علاوه بر این، دو فیلم ترسناک و بدون ‌عنوان کمپانی نیو لاین سینما نیز برای اکران در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) و ۳ جولای ۲۰۱۹ (۱۲ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده‌اند.

در این دو تاریخ، فیلم اول باید با مستند Penguins (پنگوئن‌ها) و فیلم Pet Sematary رقابت کند و فیلم دوم نیز قرار است دو روز پیش از اکران دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) اکران شود. همچنین کمپانی برادران وارنر یک فیلم بدون عنوان خود را که قرار بود در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۱۳۹۸) اکران شود، از جدول اکران فیلم‌های آینده خود حذف کرده است. علاوه بر این، کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که فیلم The Kitchen (آشپزخانه) در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. در این تاریخ، این فیلم باید با انیمیشن The Angry Birds Movie 2 (پرندگان خشمگین ۲) رقابت کند. 

Yara Shahidi

فیلم The Kitchen قرار است براساس کتاب‌های کامیک کمپانی دی سی ورتیگو به‌ همین نام تولید و منتشر شود و همچنین تیفانی هدیش و ملیسا مک کارتی نیز نقش‌های اصلی این فیلم را بازی خواهند کرد. این کامیک داستان همسران گروهی از تبهکاران و مافیای ایرلندی را روایت می‌کند که در دهه ۷۰ میلادی و در محله هلز کیچن شهر منهتن زندگی می‌کنند. داستان این زنان به‌گونه‌ای است که زمانی که سازمان FBI همسران آنها را دستگیر می‌کند، آنها تصمیم می‌گیرند که تجارت آنها را ادامه دهند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده