نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹

بازنشستگی کامرون دیاز از بازیگری رسما تایید شد

کامرون دیاز در مصاحبه جدید خود رسما تایید و اعلام کرد که او از بازیگری بازنشست شده است.

حدود دو هفته پیش بود که سلما بلیر در یک مصاحبه اعلام کرد که کامرون دیاز، هم‌بازی او در فیلم The Sweetest Thing (فکر شیرین) محصول سال ۲۰۰۲، از بازیگری بازنشست شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیاز این خبر را رسما تایید و اعلام کرده است. پنج سال پیش بود که کامرون دیاز در سن ۴۰ سالگی به‌عنوان پردرآمدترین بازیگر زن با سن بالای ۴۰ سال شناخته شد و حال او در سن ۴۵ سالگی تصمیم به بازنشستگی از حرفه بازیگری گرفته است. در مصاحبه با وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی دیاز تایید کرد که او در واقع مدتی است که بازیگری را کنار گذاشته است. این مجله در شماره جدید خود مصاحبه ویژه‌ای را با کامرون دیاز، سلما بلیر و کریستینا اپل‌گیت، بازیگران فیلم The Sweetest Thing، انجام داده است.

Cameron Diaz

در این مصاحبه، از بلیر، دیاز و اپل‌گیت سوالاتی در مورد الهام گرفتن فیلم‌های کمدی امروزی مثل فیلم Bridesmaids (ساقدوش‌ها) و فیلم Girls Trip از فیلم The Sweetest Thing پرسیده شد و در ادامه سوالی در مورد امکان همکاری دوباره برای بازی در دنباله این فیلم پرسیده شد. اپل‌گیت در پاسخ گفت که دیاز تقریبا بازنشست شده؛ اما دیاز در ادامه گفت که او واقعا بازنشست شده است و فعلا نیز برنامه‌ای برای بازگشت به بازیگری ندارد. دیاز با بازی در فیلم The Mask (ماسک) محصول سال ۱۹۹۴ که اولین تجربه سینمایی او نیز بود، شناخته شد و محبوبیت بسیاری را در هالیوود به‌دست آورد. او یکی از محبوب‌ترین بازیگران زن در دهه ۹۰ میلادی بود و در سال ۱۹۹۸، دیاز در فیلم There's Something About Mary (یه چیزی راجع به مری هست) به ایفای نقش پرداخت که این فیلم کمدی با استقبال گسترده تماشاگران روبه‌رو شد.

طی دو دهه اخیر، دیاز در فیلم‌های دیگری چون فیلم Charlie's Angels (فرشتگان چارلی)، فیلم Charlie's Angels: Full Throttle (فرشتگان چارلی: زدن به سیم آخر)، فیلم Vanilla Sky (آسمان وانیلی)، فیلم Gangs of New York (دارودسته‌های نیویورکی) و فیلم The Green Hornet (زنبور سبز)، حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. علاوه بر این، دیاز صداپیشگی شخصیت پرنسس فیونا در هر چهار قسمت انیمیشن Shrek (شرک) را نیز بر عهده داشته است. فیلم The Other Woman (زن دیگر) و فیلم Annie (آنی)، از جمله آخرین فیلم‌های دیاز بودند که در سال ۲۰۱۴ به روی پرده‌های سینما رفتند و از آن زمان او در هیچ فیلم دیگری به ایفای نقش نپرداخته است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده