نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۹

هدست Oculus Rift از بازی L.A. Noire: The VR Case files پشتیبانی می‌کند

درجریان دو سالگی هدست Oculus Rift، تایید شد که این هدست از بازی L.A. Noire: The VR Case Files پشتیبانی خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

شرکت Oculus VR این هفته دو سالگی عرضه Oculus Rift، هدست واقعیت مجازی‌اش را جشن خواهد گرفت. این شرکت برای یاد بود Oculus Rift، سری هدیه ویژه برای کاربران هدستش در نظر گرفته است. درمیان این هدایا نام بازی L.A. Noire: The VR Case Files هم به چشم می‌خورد که بدون شک مهم‌ترین هدیه‌ای است که به کاربران اهدا شود.

با استناد به اخبار منتشر شده از کمپانی Oculus VR، متوجه می‌شویم که بازی L.A. Noire: The VR Case Files به جمع بازی‌های هدست‌ واقعیت مجازی این شرکت اضافه شده و قابل اجرا خواهد بود و می‌توان نتیجه گرفت که بازی L.A. Noire: The VR Case Files دیگر در انحصار HTC Vive نیست. این بازی اواسط دسامبر ۲۰۱۷ منتشر شد و تقریبا نسخه‌ای بازسازی شده از بازی L.A. Noire ساخته شرکت Team Bondi است.

L.A. Noire The VR Case Files

L.A. Noire: The VR Case files شامل ۷ پرونده از بازی اصلی می‌شود که همه آن‌ها با توجه به تکنولوژی واقعیت مجازی بازسازی شده‌اند. در روند بازی هم تغییراتی اعمال شده که به عنوان مثال سیستم مبارزات بازی بهبود پیدا کرده و زاویه دید بازی از سوم شخص، به اول شخص تغییر کرده است. مهم تر از همه این موارد، L.A. Noire: The VR Case files اولین اثر شرکت راک‌استار در سبک واقعیت مجازی است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده