// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۴

ایسوس نمایشگر VG255H را برای کنسول ها معرفی کرد

به تازگی شرکت ASUS از خط تولید نمایشگری رونمایی کرده است که صرفا جهت کنسول‌های بازی طراحی شده است.

کمپانی ایسوس در اوایل سال جاری میلادی چندین نمایشگر با مزایا و معایب مختلف معرفی کرد، اما به تازگی این شرکت از یک محصول متفاوت رونمایی کرده است. جدید‌ترین محصول این شرکت یعنی مانیتور ASUS VG255H برخلاف دیگر نمایشگر‌های تولید شده توسط این کمپانی، صرفا جهت «کنسول گیمینگ» طراحی شده است. با توجه به اینکه نمایشگر‌های ایسوس به بخشی جدایی‌ناپذیر از مسابقات و تورنمنت‌های کنسول گیمینگ تبدیل شده‌اند، انجام این چنین حرکتی از سوی ایسوس تعجب‌آور نیست. به عنوان مثال جامعه‌ی بازی‌های مبارزه‌ای معمولا از نمایشگر‌های ASUS VG245H استفاده می‌کند؛ به دلیل اینکه این محصول از کمترین میزان تاخیر ورودی (Input Lag) برخوردار است. میزان تاخیر ورودی در بازی‌های رقابتی و مسابقات به این دلیل مهم است که در اینگونه موارد حتی یک میلی‌ثانیه هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. حال کمپانی ایسوس به این نکته‌ی مهم توجه کرده و نمایشگر ASUS VG255H را برای ادامه‌ی این سنت در خط تولید خود اضافه کرده است.

در صورتی که نمی‌دانید Input Lag چیست و چرا برای گیمر‌ها خرید نمایشگرهایی با کمترین میزان تاخیر ورودی اهمیت دارد، ایسوس ویدیوی زیر را منتشر کرده است:

دانلود ویدیو ار آپارات

مانیتور‌های ایسوس VG255H دارای یک صفحه‌ی نمایش ۲۴.۵ اینچی با رزولوشن تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ با کیفیت Full HD هستند. این محصول دارای دو پورت HDMI خواهد بود تا علاوه بر قابلیت اتصال به کنسول مورد نظر شما، بتواند به یک دستگاه دیگر نیز به صورت همزمان متصل شود. این نمایشگر همچنین دارای قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی FreeSync شرکت AMD نیز خواهد بود که باعث حذف بریدگی‌های تصویر (Screen Tearing) می‌شود. معمولا این ویژگی تنها در دسترس کاربران ‌پی‌سی و دارندگان کارت‌های گرافیک Radeon قرار دارد؛ با این حال، جدید‌ترین بروزرسانی کنسول‌های ایکس‌باکس باعث فعال شدن این ویژگی در کنسول‌های تولید شده توسط شرکت مایکروسافت خواهد شد.

این نمایشگرها همچنین قابلیت نصب شدن روی دیوار (VESA) را دارند. البته این محصولات به همراه یک پایه‌ی ارگونومیک عرضه می‌شوند که به کاربران اجازه‌ی چرخش افقی، چرخش عمودی، تنظیم میزان شیب و همچنین تغییر ارتفاع نمایشگر را می‌دهد. این محصول همچنین دارای گواهینامه‌ی TUV Rheinland است که به معنی وجود تکنولوژی فیلتر نور آبی (Low Blue Light) و Flicker-free در این محصول برای راحتی و امنیت بیشتر کاربران است.

همچنین باید عنوان کرد که شرکت ایسوس در این نمایشگر دو عدد بلندگوی استریوی ۲ واتی به علاوه‌ی یک ورودی جک ۳.۵ میلی‌متری و یک پورت D-sub برای اتصال دستگاه‌های قدیمی‌تر نیز قرار داده است تا باعث شود این محصول هرچه بیشتر برای کاربران کنسول قابلیت استفاده داشته باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک رسمی این محصول در وب‌سایت ایسوس مراجعه فرمایید.


منبع eteknix.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده