نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

بازی Ken Follett’s The Pillars of the Earth به زودی به iOS راه می‌یابد

کمپانی دیدلیک اینترتینمنت از انتشار بازی اشاره و کلیک و ماجراجویی Ken Follett’s The Pillars of the Earth برای iOS خبر داد.

سال گذشته کمپانی Daedalic Entertainment بازی Ken Follett’s The Pillars of the Earth را که با اقتباس از رمان پرفروش The Pillars of the Earth طراحی‌شده است، برای کنسول‌ها و پی‌سی منتشر کرد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که این بازی هفته آینده در دسترس کاربران iOS هم قرار می‌گیرد. این بازی یک اثر دوبعدی در سبک ماجراجویی اشاره و کلیک است که رمان تقریبا ۱۰۰۰ صفحه‌ای The Pillars of the Earth را به ۲۱ فصل مختلف تقسیم و آن را در قالب سه کتاب یا اپیزود در اختیار می‌گذارد. تاکنون تنها دو کتاب نخست منتشر شده است و در ماه‌های آینده شاهد سومین و آخرین کتاب خواهیم بود. نسخه iOS بازی که هفته آینده منتشر خواهد شد، فقط کتاب اول را که با نام From the Ashes  شناخته می‌شود و شامل هفت فصل است، در دسترس قرار می‌دهد و کتاب دوم و سوم در آینده از راه می‌رسند. تریلر جدیدی نیز برای معرفی نسخه iOS بازی Ken Follett’s The Pillars of the Earth منتشر شده است که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که وقایع اپیزود اول بازی Ken Follett’s The Pillars of the Earth در قرن دوازدهم در انگلستان اتفاق می‌افتد؛ جایی که جنگ و فقر تمام آن را فرا گرفته است. خط داستانی بازی در شهری خیالی به نام کینگز‌بریج به وقوع می‌پیوندد. کلیسای جامعی در این شهر در حال تاسیس است تا بتواند رفاه را به مردمان این شهر بازگرداند. فیلیپ به تازگی در جایگاه راهب در کلیسای کینگزبریج حضور پیدا کرده است. در سوی دیگر، جک که یک معمار است وظیفه‌ی طراحی و ساخت کلیسای جامع را بر عهده گرفته است. آلینا و برادر کوچک وی یعنی ریچارد باید به تنهایی زندگی کنند؛ چرا که پدر آنها در پی اتفاقی ناگوار زندانی شده و به قتل رسیده است. در آن سو، رقبای فیلیپ یعنی بیشاپ والران و و ویلیام هملی هدفی جز نابودی شهر کینگزبریج ندارند.

این بازی دارای سه شخصیت اصلی با دو کاراکتر قابل بازی دیگر، وقایع داستانی تعاملی و بیش از ۲۰۰ پس‌زمینه هنری طراحی‌شده با دست است

نخستین اپیزود یعنی Ken Follett’s The Pillars of the Earth Book 1 در iOS با قیمت ۴.۹۹ دلار در دسترس خواهد بود و دارای «سه شخصیت اصلی به همراه دو کاراکتر قابل بازی دیگر، وقایع داستانی تعاملی که امکان تغییر دارد و روی سرنوشت شخصیت‌ها تاثیر می‌گذارد، بیش از ۲۰۰ پس‌زمینه هنری که با دست طراحی شده است و حال‌وهوای قرن دوازدهم میلادی را القا می‌کند و موسیقی متن حماسی و سمفونیک تنظیم‌شده به‌دست گروه موسیقی FILMharmonic Orchestra» است. این بازی همچنین به دستگاه‌هایی با ۲ گیگابایت حافظه رم یا بیشتر نیاز دارد، بنابراین حداقل به iPhone 6s یا بالاتر و iPad Air 2 یا بالاتر نیاز است. به طور کلی این بازی برای طرفداران بازی‌های ماجراجویی بسیار جذاب به نظر می‌رسد و این دسته از کاربران می‌توانند در تاریخ پانزدهم فروردین‌ماه (۴ آوریل) منتظر انتشار The Pillars of the Earth Book 1 برای iOS باشند.

شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط با بازی Ken Follett’s The Pillars of the Earth را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده