// یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

تریلر جدید بازی MLB The Show 18 با محوریت حالت Diamond Dynasty

استودیو Sony San Diego با انتشار تریلر جدید از بازی MLB The Show 18، تغییرات و ویژگی‌های حالت Diamond Dynasty را نشان می‌دهد.

طبق روال همیشگی استودیو سونی سن دیگو تریلر دیگری از بازی شبیه‌ساز ورزش بیسبال خود یعنی MLB The Show 18 منتشر کرد که محتویات و تغییراتی را نشان می‌دهد که سازندگان برای نسخه جدید در نظر گرفته‌اند.

ویدیو‌های منتشر شده که با نام Monday GameSpot شناخته می‌شود به طور هفتگی ویژگی‌های بازی MLB The Show 18  را به تصویر می‌کشند. در این میان توانستیم نگاهی به  حالت Diamond Dynasty و نحوه عملکرد آن بیاندازیم که به نقل از ویدیو شامل تغییراتی در بخش ساختار ماموریت‌ها و نحوه به دست آوردن بازیکنان افسانه‌ای همچون Ted Williams و Babe Ruth می‌شود. همچنین سیستم امتیاز دهی این حالت هم با بهینه‌سازی‌هایی همراه است که به کاربران اجازه می دهد از مرز سطح ۹۹ عبور کنند. این موضوع به عنوان مثال باعث می‌شود که بازیکن Babe Ruth عملکرد بهتری نسبت به فعالیت خود در سال‌های اخیر، داشته باشد.

کاربرانی که تقریبا هر ساله به طور انحصاری تنها به تجربه حالت Diamond Dynasty می‌پردازند، این بروزرسانی می‌تواند نظر آنها را به خود جلب کند. البته برخی افراد در انجمن‌ها نگران این موضوع هستند که سیستم جدید امتیازدهی ضربه‌ای به تعادل بازی نزند. گفتنی است که در آن سو سیستم جدید جوایز و آیتم‌هایی را برای کاربران در نظر گرفته است که به نظر می‌رسد این موضوع امسال بتواند بازیکنان بیشتری را به بخش Diamond Dynasty جذب کند.

در مقالات مرتبط، سازندگان حاضر در استودیو سونی سن دیگو، آرون جاج را برای عکس جلد این بازی انتخاب کرده‌اند. در آن سو می‌توانید تریلر حالت Retro، تریلر بخش خلق کاراکتر‌ها و ویدیو گیم‌پلی این بازی را تماشا کنید.

برای اطلاع بیشتر در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر بازی MLB The Show 18 را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد بهینه‌سازی‌های این بازی با زومجی در میان بگذارید. بازی مذکور در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین ماه)‌به طور انحصاری برای پلی‌ استیشن 4 منتشر می‌شود و کاربرانی که بازی را پیش‌خرید کرده باشند می‌توانند آن را پیش از موعد در تاریخ ۲۳ مارس (۳ فروردین)‌ تجربه کنند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده