نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

فاش شدن دلایل عقب افتادن اکران دو فیلم Dark Phoenix و The New Mutants

به‌تازگی اطلاعاتی از دلایل عقب افتادن اکران فیلم X-Men: Dark Phoenix و فیلم The New Mutants منتشر شده است.

سه شنبه این هفته شرکت فاکس قرن بیستم با انتشار بیانیه‌ای از عقب افتادن دو فیلم از دنیای سینمایی X-Men (افراد ایکس) خبر داد. طبق این بیانیه، فیلم X-Men: Dark Phoenix (افراد ایکس: دارک فینیکس) که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود و فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) که قرار بود در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۱۳۹۷) به‌روی پرده‌های سینما برود، اکنون قرار است در ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات از دلایل عقب افتادن زمان اکران این دو فیلم فاش و منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت کولیدر منتشر کرده، منابع نزدیک به فیلم شنیده‌اند بخش سوم و پایانی فیلم X-Men: Dark Phoenix قرار است دوباره فیلمبرداری شود و تا زمان اکران فیلم در تاریخی که پیش از این اعلام شده بود، فیلمبرداری دوباره فیلم تکمیل نمی‌شد.

کولیدر در ادامه اضافه کرد که برخی از بازیگران اصلی فیلم X-Men: Dark Phoenix مانند مایکل فاسبندر، بازیگر نقش مگنیتو و جنیفر لارنس، بازیگر نقش میستیک، تا ماه آگوست یا سپتامبر امسال (مرداد، شهریور یا مهر) برای فیلمبرداری دوباره فیلم در دسترس نیستند و سیمون کینبرگ، کارگردان فیلم، زمان و ماه‌های بیشتری را برای تکمیل جلوه‌های ویژه فیلم Dark Phoenix نیاز داشت که این موضوع باعث عقب افتادن سه ماهه اکران این فیلم شد. با این حال، وب‌سایت کامیک‌بوک از منابع دیگری شنیده که تهیه کنندگان و مدیران فاکس قرن بیستم از نمایش اولیه فیلم Dark Phoenix رضایت نداشته‌اند و کیفیت فیلم آن‌ها را راضی نکرده که این موضوع باعث دستور فیلمبرداری دوباره بخش‌هایی از این فیلم مورد انتظار شده است.

The New Mutants

کولیدر در ادامه اضافه کرد که منابع نزدیک شنیده‌اند که جاش بون، کارگردان فیلم The New Mutants، یک نسخه از این فیلم را به شرکت فاکس قرن بیستم تحویل داده است؛ اما این شرکت به دنبال یک فیلم بسیار متفاوت‌تر نسبت به فیلم Deadpool (ددپول) و فیلم Logan (لوگان) است. گفته می‌شود که فاکس دارای اختلاف نظر و عقیده با بون در مورد فیلم The New Mutants است و قرار است حدود نیمی از این فیلم دوباره فیلمبرداری شود. در حال حاضر بون کار بازنویسی فیلمنامه این فیلم را شروع کرده است و انتظار می‌رود چند شخصیت جدید نیز به فیلم اضافه شود. پیش از این نیز خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه بر خلاف وعده‌های داده شده در تبلیغات، فیلم The New Mutants یک فیلم ترسناک نیست و تنها حاوی چند صحنه ترسناک است و به همین منظور فاکس تصمیم به عقب انداختن زمان اکران فیلم گرفته است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده