نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۶

بازی‌های رایگان ماه آوریل ایکس باکس لایو گلد اعلام شد

مایکروسافت دقایقی پیش اسامی بازی‌های رایگان ماه آوریل مشترکین ایکس‌باکس لایو گلد را اعلام کرد. 

در واپسین روز‌های ماه مارس ۲۰۱۸، کمپانی مایکروسافت اسامی بازی‌های رایگان ایکس باکس لایو گلد را برای ماه آینده یعنی آوریل اعلام کرد. بر این اساس کاربران کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 هر کدام دو بازی دریافت خواهند کرد که البته بازی‌های Xbox 360 روی Xbox One هم به لطف Backward Compatibility قابل اجرا هستند.

در مجموع مایکروسافت برای ماه آوریل، بازی‌های بزرگی را رایگان کرده است؛ به طوری‌که مشترکین ایکس‌باکس وان دو بازی Assassin’s Creed Syndicate و The Witness را رایگان تجربه می‌کنند که هر دو، بازی‌های ارزشمندی هستند. نسخه Syndicate اسسینز کرید که داستان آن در لندن روایت می‌شود، جزو نسخه‌های خوب این مجموعه است و The Witness هم یک بازی پازل خلاقانه و چالش‌برانگیز ساخته جاناتان بلو است. 

همچنین کاربران ایکس‌باکس 360 هم این ماه بازی‌های Cars 2 و Dead Space 2 را رایگان دریافت می‌کنند که مخصوصا Dead Space 2 بازی بسیار با‌کیفیت و جذابی است. البته طبق روال همیشه، این بازی‌ها در بازه‌های زمانی مشخصی در دسترس خواهند بود که در لیست زیر می‌توانید جزییات زمان در دسترس قرار گرفتن این آثار را مشاهده کنید:

ایکس‌باکس وان: 

  • Assassin’s Creed Syndicate (از ۲۶ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت)
  • The Witness (از ۱۲ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت)

ایکس‌باکس 360:

  • Cars 2 (از ۱۲ فروردین تا ۲۵ فروردین)
  • Dead Space 2 (از ۲۶ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت)


منبع Gearnuke
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده