نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

بازی‌های جدید ماه آوریل Xbox Game Pass مشخص شد

کمپانی مایکروسافت اسامی بازی‌های جدید سرویس Xbox Game Pass در ماه آوریل را اعلام کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت از هشت بازی که در ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت) به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شوند، رونمایی کرد. پیش از این می‌دانستیم که بازی Cities: Skylines یکی از بازی‌هایی است که در ماه آوریل به سرویس Xbox Game Pass راه می‌یابد و حال نام دیگر بازی‌های این ماه نیز مشخص شده‌اند که در میان آنها بازی مستقل و محبوب Kingdom: New Lands و حتی بازی Robocraft Infinity به چشم می‌خورد.

طبق اعلام کمپانی Microsoft، بازی Robocraft Infinity اولین بازی از برنامه ID@Xbox خواهد بود که در زمان انتشار در تاریخ بیست و دوم فروردین‌ماه (۱۱ آوریل) به سرویس Xbox Game Pass راه می‌یابد. شما می‌توانید فهرست کامل بازی‌های ماه آوریل را در ادامه مشاهده کنید.

در ماه مارس شاهد اضافه‌شدن بازی Sea of Thieves به سرویس Xbox Game Pass بودیم، اما در میان بازی‌های ماه آوریل بازی انحصاری بزرگی وجود ندارد و این ماه شاهد بازی‌های کوچک‌تری هستیم. همچنین کاربران این سرویس می‌توانند منتظر تجربه بازی State of Decay 2 در ماه آینده باشند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده