نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

بازی موبایل PUBG پردانلودترین بازی اپ استور در ۴۸ کشور شد

بازی موبایل PUBG چند روز پس از انتشار، صدر جدول بازی‌های اپ استور ۴۸ کشور جهان را تصاحب کرد.

هفته گذشته سبک بتل رویال نبض بازار بازی‌های موبایل را با انتشار بازی Fortnite در دست گرفت و حال نوبت به درخشش بازی PlayerUnkonwn’s Battlegrounds رسیده است. بازی موبایل PUBG در تاریخ بیست و هشتم اسفندماه (۱۹ مارس) به صورت جهانی برای اندروید و iOS منتشر شد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که این بازی بر اساس آمار کمپانی SensorTower جایگاه اول جدول پردانلودترین اپلیکیشن‌های iOS را در ۴۸ کشور جهان به خود اختصاص داده است. در حالی که بازی موبایل Fortnite همچنان در ایالات متحده پیشتاز است، اما این بازی تنها در ۱۵ کشور جهان در صدر جدول پردانلودترین بازی‌های iOS قرار دارد.

بازی موبایل PUBG در کشورهایی نظیر روسیه، آلمان، کانادا و استرالیا در صدر جدول پردانلودترین بازی‌های اپ استور قرار دارد و بازی موبایل Fortnite علاوه بر ایالات متحده در بریتانیا و فرانسه جایگاه نخست جدول پردانلودترین بازی‌ها در اپ استور را به خود اختصاص داده است. در این بازی‌ها، بازیکنان به همراه ۹۹ بازیکن دیگر در نقشه‌ای فرود می‌آیند و با کاوش در محیط اسلحه، تیر و آیتم‌های مختلفی را پیدا می‌کنند و پس از مبارزه با یکدیگر آخرین کسی که زنده بماند، پیروز بازی خواهد بود. همچنین بازی PUBG و بازی Fortnite در کنسول‌ها و پی سی در دسترس است و حال بازیکنان سراسر جهان می‌توانند این بازی‌ها را برای گوشی‌های موبایل دانلود کنند و در هر جایی که به اینترنت دسترسی دارند، به تجربه آنها بپردازند.

از لحاظ درآمد نیز بازی موبایل Fortnite در iOS موفق به کسب بیش از ۲ میلیون دلار شده است که این درآمد به بازی کمک شایانی کرده است تا در صدر جدول‌ها قرار گیرد. در طرف مقابل هم کمپانی Tencent هنوز خریدهای درون برنامه‌ای را به بازی موبایل PUBG اضافه نکرده است. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با نسخه موبایل PUBG به مطالعه معرفی این بازی اقدام کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده