نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

جزئیات بیشتری از شخصی سازی کاراکترها و کشتی‌های Sea of Thieves منتشر شد

استودیو ریر جزئیات بیشتری از شخصی سازی کاراکترها و کشتی‌ها در بازی Sea of Thieves به اشتراک گذاشت.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو ریر جزئیات بیشتری را از شخصی‌سازی کشتی‌ها و کاراکترهای بازی اکشن ماجراجویی Sea of Thieves به اشتراک گذاشته است.

سم چستر، سرپرست طراحی شخصیت‌های بازی Sea of Thieves اعلام کرد که بازیکنان در این بازی شاهد یک گردونه خواهند بود که به آنها امکان انتخاب کاراکتری را می‌دهد که بیشتر باب میل آنها است. همچنین لوازم و لباس‌های گوناگونی در بازی در دسترس است که از میان آنها می‌توان به پاهای چوبی و دست‌های قلاب‌دار اشاره کرد. علاوه بر این، سیستم جدیدی در بازی به کار گرفته شده است که لایه‌بندی لباس شخصیت‌ها را تسهیل می‌کند.

البته شخصی‌سازی کشتی‌ها مقوله‌ی دیگری است که در بازی Sea of Thieves شاهد آن خواهیم بود و کاربران می‌توانند به لطف طیف وسیعی از بادبان‌ها و وسایل تزئینی، ظاهر کشتی خود را به گونه‌ای تغییر دهند که به محض مشاهده، حس ترس (یا خنده) را در دل دزدان دریایی دیگر ایجاد کند.

در دیگر اخبار مرتبط، کمپانی مایکروسافت باندل جدیدی از بازی Sea of Thieves را برای کنسول ایکس باکس وان اس معرفی کرد و مدتی قبل شاهد یک تریلر جدید با محوریت «کاراکترهای غیرقابل بازی» و نحوه تاثیرگذاری ماجراجویی‌های بازیکنان در داستان بازی بودیم.

بازی Sea of Thieves در تاریخ بیست و نهم اسفندماه (۲۰ مارس) برای ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد و شما می‌توانید تا آن زمان با مقاله «زندگی به سبک دزدان دریایی در بازی Sea of Thieves» در اطلاعات انتشاریافته از بازی غرق شوید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده