نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱

اعلام تاریخ اکران جدید فیلم Mulan و هفت فیلم دیگر مارول

کمپانی والت دیزنی تاریخ اکران فیلم‌های جدید خود از جمله فیلم Mulan، انیمیشن‌های پیکسار و ۷ فیلم مارول را تایید و اعلام کرد.

روز گذشته مارول استودیو و والت دیزنی اعلام کردند که فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) قرار است یک هفته زودتر و در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برودحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی تاریخ اکران فیلم‌های جدید خود از جمله فیلم Mulan (مولان) و هفت فیلم از دنیای سینمایی مارول، را تایید و اعلام کرده است. با این حال، فیلم‌های دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) هیچ سهمی از این تاریخ‌ها ندارند و غایب بزرگ این فهرست هستند. فیلم Mulan به کارگردانی نیکی کارو، که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون قرار است در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ۱۳۹۹) به روی پرده‌های سینما برود. لیو ییفئی، بازیگر چینی که با نام کریستال لیو نیز شناخته می‌شود، قرار است نقش هوآ مولان را در این فیلم لایو اکشن بازی کند.

انیمیشن مولان (Mulan)

همچنین انیمیشن جدید استودیو دیزنی‌تون که قرار بود در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین ۱۳۹۸) اکران شود، اکنون از جدول اکران فیلم‌های آینده دیزنی حذف شده و در این تاریخ قرار است مستند سینمایی پنگوئن‌ها (Penguins) به روی پرده‌ برود. علاوه بر این، فیلم Nicole (نیکول) با بازی آنا کندریک، که قرار بود در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان‌ ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود، از جدول اکران فیلم‌های آینده دیزنی حذف شده و شایعاتی مبنی بر انتشار آن روی شبکه استریم جدید این کمپانی شنیده می‌شود. علاوه بر این، مارول استودیو اعلام کرد که دومین فیلم این کمپانی در سال ۲۰۲۰ که در حال حاضر نام و عنوانی ندارد و قرار بود در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۲۰ (۱۷ مرداد ۱۳۹۹) اکران شود، اکنون قرار است یک هفته زودتر و در تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) به روی پرده‌های سینما برود.

علاوه بر این، مارول تاریخ اکران ۶ فیلم بدون عنوان دیگر برای اکران در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ را نیز تایید و اعلام کرده است. این ۶ فیلم به‌ترتیب در تاریخ‌های ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰)، ۳۰ جولای ۲۰۲۱ (۸ مرداد ۱۴۰۰)، ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰)، ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ (۲۹ بهمن ۱۴۰۰)، ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) و ۲۹ جولای ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) به روی پرده‌های سینما خواهند رفت و تعداد فیلم‌های بدون عنوان دنیای سینمایی مارول به عدد ۹ افزایش یافت که انتظار می‌رود به‌زودی مارول این فیلم‌ها را رسما تایید و اعلام کند. همچنین دیزنی اعلام کرد که اولین انیمیشن کمپانی پیکسار در سال ۲۰۲۰ که در حال حاضر نام و عنوانی ندارد و در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۰ (۲۳ اسفند ۱۳۹۸) اکران شود، اکنون قرار است یک هفته زودتر و در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.

Pixar

علاوه بر این، دیزنی ساخت دو انیمیشن دیگر پیکسار را که در حال حاضر بدون نام و عنوان هستند، برای اکران در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۲۲ (۲۷ اسفند ۱۴۰۰) و ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۷ خرداد ۱۴۰۱) تایید و اعلام کرد. همچنین دیزنی ساخت انیمیشن دیگری از کمپانی انیمیشن‌سازی خود برای اکران در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ (۲ آذر ۱۴۰۱) را تایید و اعلام کرده است. علاوه بر این، دیزنی تاریخ اکران فیلم‌های لایو اکشن بعدی خود را نیز تایید و اعلام کرد که این فیلم‌های بدون نام و عنوان قرار است به ترتیب در تاریخ‌های ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸)، ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان‌ ۱۳۹۸)، ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸)، ۲۹ می ۲۰۲۰ (۹ خرداد ۱۳۹۹)، ۹ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۸ مهر ۱۳۹۹)، ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۳ دی ۱۳۹۹)، ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹)، ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰)، ۹ جولای ۲۰۲۱ (۹ تیر ۱۴۰۰)، ۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۶ مهر ۱۴۰۰)، ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰)، ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱)، ۸ جولای ۲۰۲۲ (۷ تیر ۱۴۰۱)، ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱)، ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) و ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱)، اکران شوند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده