نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

بتسدا احتمالا در E3 2018 بازی بزرگی معرفی می‌کند

تاد هاوارد در جدیدترین صحبت‌هایش از بازی‌ها و تکنولوژی گرافیکی جدید بتسدا گفت؛ صحبت‌هایی که به احتمال رونمایی این استودیو از یک بازی بزرگ در E3 2018 اشاره دارد.

تاد هاوارد، مدیر و تهیه کننده اجرایی بتسدا، در آخرین مصاحبه‌ای که داشت اطلاعات جالبی از پروژه‌های بعدی این استودیو داد. سوال اینجا است که آیا هاوارد این اطلاعات را به شکل تصادفی منتشر کرده یا می‌خواهد هواداران را برای E3 2018 هایپ کند.

تاد هاوارد در صحبت‌هایی که با یک یوتیوبر به نام JustDomShow داشت، به سیستم انیمیشن جدید شرکت Bethesda اشاره کرد. این استودیو در ساخت یکی از بازی‌هایش که در مرحله پیش‌تولید قرار دارد از تکنولوژی جدیدی در ساخت انیمیشن‌ها بهره می‌برد. بتسدا یک بازی دیگر هم در دست ساخت دارد که در حال طی کردن مراحل آخر ساخت و توسعه‌اش است. این بازی از همان سیستم قدیمی انیمیشن‌سازی بتسدا که در بازی‌هایی مثل Fallout 4 دیدیم استفاده می‌کند.

بازی فال اوت 4 نشان داد که چقدر سیستم انیمیشن‌سازی شرکت بتسدا قدیمی و استفاده از یک سیستم جدید برای این استودیو اجتناب‌ناپذیر است. تاد هاوارد در این مصاحبه اشاره کرد که ساختن قسمت بعدی مجموعه Elder Scrolls از نظر فنی بدون وجود این سیستم جدید انیمیشن‌سازی غیر ممکن است.

هاوارد در این مصاحبه از علاقه‌اش به سبک نقش‌آفرینی گفت و اینکه در حال دیدن سریال Black Mirror و خواندن کتاب‌های علمی تخیلی است. با توجه به همین صحبت هاوارد که او در حال خواندن کتاب‌های علمی تخیلی است، هواداران فرضیاتی مبنی بر علمی تخیلی بودن فضای بازی بعدی بتسدا مطرح کرده‌اند.

با توجه به اینکه بازی جدید بتسدا که نامش هنوز مشخص نیست درحال طی کردن مراحل پایانی ساختش است و با استناد به نمایش‌های شگفت‌انگیز این استودیو در E3های اخیر، هواداران انتظار یک غافلگیری بزرگ در E3 2018 را دارند.

در پایان این مصاحبه، هاوارد درباره بازی‌های موبایل صحبت کرد که به احتمال زیاد شرکت بتسدا برای بازی‌های جدیدش یک نسخه Companion روی گوشی‌های هوشمند عرضه کند؛ چیزی شبیه به Fallout: Shelter.


منبع onlysp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده