نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر جدیدی از بازی MLB The Show 18 منتشر شد

استودیو سونی سن دیگو با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی MLB The Show 18 تریلر جدیدی از آن منتشر کرد.

شمارش معکوس برای انتشار بازی MLB The Show 18 آغاز شده است و به این خاطر استودیو سونی سن دیگو تریلر دیگری را از این بازی شبیه‌ساز ورزش بیسبال منتشر کرده است.

تریلر جدید گوشه‌هایی از گیم‌پلی بازی MLB The Show 18 را به نمایش در می‌آورد و در آن شاهد «بیب روث»، مشهورترین بازیکن تاریخ بیسبال و «آرون جاج»، بازیکن افسانه‌ای تیم نیویورک یَنکیز هستیم که از وی به عنوان تصویر روی جلد نسخه امریکایی بازی استفاده شده است. این تریلر را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

جزئیات بیشتری از بازی MLB The Show 18 در آبان‌ماه منتشر شده که از میان آن‌ها می‌توان به تصویر روی جلد نسخه امریکایی و کانادایی بازی اشاره کرد که در نسخه اروپایی تصویر آرون جاج، ستاره تیم نیویورک یَنکیز و در نسخه کانادایی تصویر مارکوس استورمن، پیچر تیم ورونتو بلو جیز روی جلد بازی نقش بسته است. این بازی دارای چهار نسخه متفاوت خواهد بود و پیش از این هم تریلر‌های جدیدی با محوریت حالت Diamond Dynasty، حالت Retro و بخش خلق کاراکترها منتشر شد و مدیر انجمن‌های بازی MLB The Show 18 در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این بازی انحصاری دارای سیستم پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد بود. 

بازی MLB The Show 18 در تاریخ هفتم فروردین‌ماه (۲۷ مارس) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و کسانی که این بازی را از فروشگاه پلی‌استیشن یا دیگر خرده‌فروشی‌ها پیش‌خرید کنند، قادر خواهند بود تا چهار روز پیش از عرضه بازی در تاریخ سوم فروردین‌ماه (۲۳ مارس) به تجربه آن بپردازند.   

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده