نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱

نوروز ۱۳۹۷ مبارک

سالی دیگر به پایان رسید و باز هم بوی بهار و بوی عید، در تک تک خیابان‌ها به مشام می‌رسد. سال نو بر همه مخاطبین زومجی مبارک.

بهاری دیگر آمد، سالی جدید شروع شد و همه ما امید داریم که سالی سرشار از خوشی، سربلندی و موفقیت را پیشرو داشته باشیم. عید ۱۳۹۷، چهارمین عیدی است که زومجی در کنار شما مخاطبین همیشگی در حال فعالیت است و در این مدت، تمام تلاش ما این بود که علاوه بر بروز بودن با جدیدترین اخبار دنیای سرگرمی اعم از بازی و سینما، با آیتم‌های جدید و متنوع، خانواده زومجی را بزرگ‌تر از قبل کنیم.

در سالی که گذشت، علاوه بر تولید محتوای همیشگی‌مان از قبیل گزارش سریع‌ترین اخبار دنیای سرگرمی و نقد و بررسی جدیدترین بازی‌ها، فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا، بخش‌های جدیدی را نیز به زومجی اضافه کردیم تا بتوانیم بیش از پیش مخاطبان خود را راضی کنیم. از دو برنامه هفتگی ویدیویی جدید لودینگ و فریم گرفته تا مقالات تخصصی در رابطه با کمیک‌های روز و جذاب دنیا تا معرفی بازی‌های رومیزی هیجان‌انگیز، اقداماتی بودند که ما در زومجی انجام دادیم تا بتوانیم طیف بیشتری از دنیای سرگرمی را پوشش دهیم.

حال که به انتهای سال ۱۳۹۶ رسیدیم و ساعاتی دیگر به صورت رسمی وارد سال ۱۳۹۷ می‌شویم، جا دارد که از تک تک بچه‌های تحریریه زومجی و شما خوانندگان همیشگی تشکر ویژه‌ای داشته باشیم و امید داشته باشیم که در سال جدید، با قدرت به فعالیت خود ادامه دهیم و همیشه در حال ارائه جدیدترین، بهترین و جذاب‌ترین محتوای ویدیویی و نوشتاری باشیم. همچنین، اعضای تحریریه زومجی به مناسبت عید، در ویدیویی سال جدید را تبریک گفته‌اند که پیشنهاد می‌کنم تماشای آن را از دست ندهید:

سال نو مبارک!

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده