نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۷

اولین تصاویر از شروع فیلمبرداری فیلم Creed 2 منتشر شد

اخیرا اولین تصاویر از شروع فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار کرید 2 (Creed 2) منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید فیلم Creed 2 آغاز و اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری آن منتشر شده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم در شهر فیلادلفیا در جریان است و اخیرا تصاویری از پشت صحنه آن منتشر شده که در آن‌ها شاهد حضور شخصیت ایوان دراگو با بازی دولف لاندگرن، به‌همراه پسرش ویکتور دراگو با بازی فلورین مانتینو، بوکسور رومانیایی ملقب به Big Nasty، هستیم. این صحنه از فیلم Creed 2 در حال فیلمبرداری در مقابل موزه هنر شهر فیلادلفیا است و اطلاعات بیشتری از این صحنه منتشر نشده است. علاوه بر این، مایکل بی جردن، بازیگر آدونیس کرید تصویری در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده و از شروع فیلمبرداری صحنه‌های خود در دنباله فیلم Creed (کرید) خبر داده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

طبق اطلاعات منتشر شده از داستان فیلم Creed 2، آدونیس کرید باید در یک مبارزه جدید و خونین اینبار در برابر ویکتور دراگو، پسر ایوان دراگو شرکت کند و راکی بالبوآ با بازی سیلوستر استالونه، قرار است آدونیس کرید را برای این مبارزه خونین آماده کند. داستان فیلم اشاره‌های زیادی به آپولو کرید، پدر آدونیس و دلیل مرگش خواهد داشت و گفته می‌شود که ممکن است آدونیس به دنبال گرفتن انتقام مرگ پدرش باشد. انتظار می‌رود که در فیلم Creed 2 شاهد فلش‌بک‌هایی به گذشته و زمان مرگ آپولو کرید باشیم. در سال ۲۰۱۵، فیلم Creed به کارگردانی رایان کوگلر، به روی پرده‌های سینما رفت و با وجود اینکه بودجه ساخت این فیلم تنها ۴۰ میلیون دلار بود، اما فیلم Creed موفق شد بیش از ۱۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین این فیلم با واکنش بسیار مثبت منتقدان نیز روبه‌رو شد.

مایکل بی جردن در نقش آدونیس کرید، فلورین مانتینو در نقش ویکتور دراگو، سیلوستر استالونه در نقش راکی بالبوآ، تسا تامپسون در نقش بیانکا و دولف لاندگرن در نقش ایوان دراگو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Creed 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. استیون کیپل جونیور که بیشتر برای کارگردانی فیلم The Land (سرزمین) با بازی جرج لندبورگ جونیور، شناخته شده است، کارگردانی فیلم Creed 2 را بر عهده خواهد داشت. همچنین کار نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Creed نیز بر عهده چئو هوداری کوکر، سازنده سریال Luke Cage (لوک کیج) و سیلوستر استالونه بوده است.

فیلم Creed 2 قرار است در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آبان ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده