نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

بازی موبایل Fortnite در صدر جدول بازی‌ های اپ استور ۱۳ کشور جهان قرار گرفت

بازی موبایل Fortnite دوازده ساعت پس از انتشار در صدر جدول بازی‌های اپ استور ۱۳ کشور جهان قرار گرفت.

ظاهرا شکستن رکورد تعداد تماشاگران همزمان توییچ و ثبت ۳.۴ میلیون کاربر همزمان برای بازی بتل رویال Fortnite کافی نبوده است؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل متوجه شدیم که بازی موبایل Fortnite جایگاه اول جدول اپلیکیشن‌های رایگان اپ استور ۱۳ کشور جهان را به خود اختصاص داده است. بر اساس آمار کمپانی SensorTower، این بازی تنها در عرض ۱۲ ساعت این رکورد را به ثبت رسانده است.

نسخه iOS بازی از قابلیت کراس پلی با کنسول‌ها و پی‌سی پشتیبانی می‌کند که باعث افزایش محبوبیت آن شده است. همچنین گیم‌پلی و کلیه‌ی پیشرفت‌های بازی را می‌توان در تمام پلتفرم‌ها ذخیره کرد که این امر به پویایی بازی اضافه کرده است. جدا از گرافیک پایین‌تر، نسخه موبایل بازی دقیقا همان محتوایی را ارائه می‌دهد که در دیگر پلتفرم‌های بازی شاهد آن هستیم.

Fortnite

اگر می‌خواهید نسخه iOS بازی را تجربه کنید، ابتدا مطمئن شوید که دستگاه شما حداقل به نسخه یازدهم iOS آپدیت شده باشد. در حال حاضر بازیکنان برای تجربه بازی به دعوتنامه نیاز دارند؛ به این معنا که باید برای لیست انتظار ثبت نام کنند و این کار را می‌توان از طریق وب‌سایت اپیک گیمز انجام داد. این سیستم برای اطمینان از توانایی پردازش ترافیک توسط سرورها بدون تاثیر بر کیفیت گیم‌پلی برای کاربران فعلی اجرا شده است. کمپانی اپیک گیمز همچنین برنامه‌هایی برای انتشار نسخه اندروید بازی در ماه‌های آتی دارد، اما تاریخ دقیق انتشار این نسخه معلوم نیست.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.   


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده