نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

حضور بازیگر سریال Game of Thrones در فیلم Avengers: Infinity War رسما تایید شد

طبق اطلاعات منتشر شده از پوستر رسمی فیلم Avengers: Infinity War، پیتر دینکلیج در این فیلم حضور خواهد داشت.

روز گذشته مارول استودیو جدیدترین و دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) را منتشر کرد که این تریلر با استقبال بسیار گسترده مخاطبان و طرفداران روبه‌رو شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور پیتر دینکلیج، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، در این فیلم رسما تایید و اعلام شده است. اگرچه نمی‌دانیم که او در این تریلر فوق العاده حضور داشته یا نه؛ اما طبق اطلاعاتی که از اولین پوستر رسمی فیلم Avengers: Infinity War منتشر شده، نام دینکلیج در بین نام بندیکت ونگ، بازیگر نقش ونگ و ادریس البا، بازیگر نقش هایمدال دیده می‌شود که علاوه بر تایید حضور دینکلیج در فیلم، حضور البا که قابل انتظار بود هم در جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول نیز رسما تایید شده است.

با این حال، هنوز نقش دینکلیج در Infinity War رسما تایید نشده است؛ اما طبق نظریه منتشر شده، او ممکن است که موشن کپچر و صداپیشگی یکی از چهار عضو فرقه سیاه یا فرزندان تانوس را بر عهده داشته باشد. در حال حاضر می‌دانیم که تری نوتری بدلکار کینگ کونگ در فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره جمجمه)، نقش شخصیت بلک دورف و  تام وان لالر، بازیگر سریال عشق/تنفر (Love/Hate)، نقش شخصیت ایبانی ماو را در فیلم بر عهده دارند و تاکنون بازیگران کوروس گلایو و پروکسیما میدنایت در فیلم Avengers: Infinity War تایید نشده‌اند. بدین ترتیب این احتمال وجود دارد که دینکلیج نقش کوروس گلایو را در فیلم بر عهده داشته باشد. با این حال، او چندان با دنیای فیلم‌های ابرقهرمانی غریبه نیست و پیش از این در فیلم X-Men: Days of Future Past (افراد ایکس: روزهای گذشته آینده)، نقش شخصیت بولیوار ترسک را بازی کرده است. همچنین به مناسبت شروع پیش فروش بلیت‌های فیلم Avengers: Infinity War، فندنگو اخیرا پوسترهای گرافیکی از این فیلم را منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این ۵ پوستر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War Poster

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده