// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

تاریخ انتشار بازی Runner 3 اعلام شد

کمپانی Nicalis تاریخ انتشار جدیدترین نسخه مجموعه Bit.Trip را اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Nicalis، ناشر بازی Runner3، تاریخ انتشار جدیدترین نسخه از مجموعه Bit.Trip را اعلام کرد. با توجه به گفته‌های این کمپانی بازی ریتمیک اکشن Runner3 در تاریخ یک خرداد ۹۷ (۲۲ می) برای نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد. همچنین علاقه‌مندان به این بازی، می‌توانند Runner3 را در دو نسخه فیزیکی و دیجیتالی خریداری کنند.

همانند نسخه‌های پیشین، بازی Runner3 یک بازی ریتمیک است که بازیکن به صورت خودکار در محیط خواهد دوید و شما کارهای مختلفی نظیر پریدن را انجام می‌دهید. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این سری، وجود مراحل سورئال است که در Runner3 هم شاهد آن‌ها خواهیم بود. همچنین در جریان این بازی شما می‌توانید هدایت شخصیت CommandgirlVideo و ستاره‌های مهمانی را در دست بگیرید که هنوز معرفی نشده‌اند.

درادامه کمپانی Nicalis اعلام کرد که چارلز مارتینت، صداپیشه شخصیت ماریو، به‌عنوان راوی در بازی Runner3 حضور خواهد داشت. تریلر جدید از این بازی را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

نسخه پکیج بازی جدا از دارا بودن کارت بازی، دارای یک دستورالعمل زیبا و رنگی، یک دیسک حاوی نمونه‌هایی از ساندترک‌های بازی و موارد دیگری است که در انتهای ویدیو نشان داده شده‌اند. بازی Runner3 برای اولین بار در دریجان رویداد نینتندو دایرکت بازی‌های مستقل در فوریه ۲۰۱۷ معرفی و اعلام شد که این بازی توسط استودیو Choice Provisions، سازنده سایر نسخه‌های Bit.Trip، توسعه داده می‌شود. مجموعه Bit.Trip، یکی از بهترین مجموعه‌های سبک اکشن ریتمیک است و باید ببینیم جدیدترین نسخه از این بازی تا چه اندازه موفقیت‌های نسخه‌های پیشین را تکرار خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده