نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر جدید نسخه نینتندو سوییچ بازی Death Road To Canada منتشر شد

کمپانی UKIYO Publishing تریلر جدیدی از نسخه نینتندو سوییچ بازی Death Road To Canada منتشر کرد.

ماه گذشته بود که اعلام شد بازی Death Road To Canada در فصل بهار برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد و حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از نسخه نینتندو سوییچ بازی منتشر شده است. بازی Death Road To Canada در ابتدا در سال ۲۰۱۶ برای پی‌سی و پس از آن برای iOS منتشر شد و در ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت) شاهد راهیابی آن به کنسول‌ها خواهیم بود.

برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Death Road To Canada یک بازی پیکسلی است که دنیایی زامبی محور  را با سبک Roguelike در هم می‌آمیزد. این بازی روایت‌گر زندگی افرادی است که در دنیای زامبی‌ها گیر افتاده و قصد دارند تا از آن نجات پیدا کنند. همچنین تریلر جدید بازی اهمیت کنترلرهای مختلف را به خصوص در حالت چندنفره بازی نشان می‌دهد. بازی Death Road To Canada دارای حالت همکاری چند نفره است و کنترلرهای جوی‌کان را می‌توان برای تجربه چنین بازی‌های پیکسلی و ساده‌ای کاملا مناسب قلمداد کرد.

کمپانی UKIYO Publishing برای انتشار بازی Death Road To Canada برای کنسول‌ها با دو استودیو Rocketcat Games و Madgarden که از توسعه‌دهندگان بازی به شمار می‌آیند، همکاری می‌کند. بازی Death Road To Canada در حال حاضر در PC و iOS در دسترس است و به زودی برای پلتفرم‌های PS4، Nintendo Switch و Xbox One منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تصاویر و تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده