// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۶

عرضه بازی NieR: Automata از ۲.۵ میلیون نسخه عبور کرد

کمپانی اسکوئر انیکس در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که تا به حال بیش از ۲.۵ میلیون نسخه از بازی NieR: Automata به فروشگاه‌ها ارسال شده است.

بازی NieR: Automata یکی از بازی‌های نقش آفرینی عالی سال گذشته بود که توانست نظر مخاطبان و منتقدان زیادی را به خود جلب کند. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix، ناشر بازی NieR: Automata) از طریق حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که تا به حال بیش از ۲.۵ میلیون نسخه از این بازی به فروشگاه‌ها ارسال شده است.

این آمار با در نظر گرفتن دانلود نسخه دیجیتالی و ارسال نسخه فیزیکی به فروشگاه‌ها محاسبه شده و ۲.۵ میلیون نسخه، برای اثری که از نظر داستانی برای خیلی از مخاطبان مبهم است، بسیار رقم خوبی است. البته این موفقیت تا حدی به‌خاطر تخفیف‌های مداوم بازی در فروشگاه پلی استیشن و استیم است؛ مخصوصا اینکه هفته گذشته بازی NieR: Automata به مناسبت یک سالگی‌اش تخفیف بسیار خوبی خورده بود و حتی توانست در ژاپن، در صدر فروش هفتگی قرار بگیرد.

با این حال امیدواریم شاهد همکاری‌های بیشتری از اسکوئر انیکس و استودیو پلاتینیوم گیمز (PlatiniumGames، سازنده بازی NieR: Automata) باشیم. طبق آمار منتشر شده در انتهای تابستان، عرضه بازی NieR: Automata از مرز دو میلیون نسخه عبور کرده بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده