// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

پاسخ Games for Change به ویدیو ترامپ

سازمان Games for Change با انتشار یک ویدیو مونتاژ شده از بازی‌های هنری و آرامش بخش، پاسخ ترامپ را داد.

هفته گذشته بود که دونالد ترامپ، ویدیویی مونتاژ شده از خشونت در بازی‌های ویدیویی را در جلسه‌اش با جمعی از توسعه‌دهندگان صنعت بازی‌های ویدیویی به‌نمایش گذاشت. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، ویدیویی از سوی Games for Change (سازمانی که وظیفه‌اش هایلایت کردن بخش‌های مهم از بازی‌های ویدیویی است که پتانسیل عوض کردن زندگی را دارند) در پاسخ به ویدیو مونتاژ شده ترامپ، منتشر شده است. اگر ویدیو ترامپ سراسر خشونت در بازی‌های ویدیویی را به‌نمایش می‌گذاشت، ویدیوی Games for Change بازی‌هایی را به تصویر می‌کشد که می‌توانیم آن‌ها را به همه مخاطبان پیشنهاد بدهیم.

اسی بیورک، رئیس گروه Games for Change، در این باره می‌گوید:

ما در آخر هفته این ویدیو را در Games for Change درست کردیم. این یک ایمیل و نامه‌ای سرشار از عشق به صنعت بازی‌های ویدیویی و این مدیوم است. ما امیدواریم این ویدیو به بحث اخیر در مورد بازی‌های ویدویی کمک کند. ما چهره‌ی متفاوت و شادابی از بازی‌های ویدیویی را به تصویر کشیدیم که نقطه مقابل ویدیوی کاخ سفید است.

در ویدیوی منتشر شده از سوی Games for Change برای جمعی از توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی، صحنه لمس کردن زرافه‌ها توسط الی در بازی The Last of Us نیز به تصویر کشیده شده است یا صحنه‌هایی از بازی Abzu که یک ماجراجویی بسیار زیبا در زیر آب را به تصویر می‌کشد. از دیگر بازی‌هایی که در ویدیوی مورد نظر حضور دارند، می‌توان به بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، بازی Minecraft، بازی The Last Guardian، بازی Little Big Planet، بازی Monument Valley، بازی Overwatch، بازی Never Alone، بازی Shadow of the Colossus، بازی Horizon Zero Dawn و موارد دیگری اشاره کرد.

در انتهای این ایمیل نیز آمده است:

این ویدیو تقدیم به تمام سازندگان و بازیکنان بازی‌های ویدیویی؛ از شما متشکریم.

تا به حال بیانیه‌های مختلفی حول خشونت بازی‌های ویدیویی و تاثیر آن روی افراد جامعه منتشر شده و از طرفی تحقیق‌ها و بررسی‌های دیگری بوده‌اند که ثابت کرده بازی‌های ویدیویی نقشی در خشونت‌های افراد جامعه ندارد. اما قضیه حواشی گذشته از زمانی شروع می‌شود که دونالد ترامپ پس از واقعه ۱۴ فوریه و کشته شدن ۱۷ نفر از مدرسه دبیرستانی Stoneman Douglas واقع در فلوریدا، بازی‌های ویدیویی را متهم کرد. در ادامه می‌توانید ویدیو زیبای Games for Change را در زومجی مشاهده کنید.

دانلود از آپارات


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده