// یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

بازی MLB The Show 18 سیستم پرداخت درون برنامه ای نخواهد داشت

مدیر انجمن‌های بازی MLB The Show 18 در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این بازی انحصاری دارای سیستم پرداخت درون برنامه نخواهد بود.

جدیدترین بازی شبیه‌ساز بیسبال کمپانی سونی یعنی MLB The Show 18 قرار است با ویژگی‌های جالب همچون بخش خلق کاراکتر یا Diamond Dynasty، به‌ دست کاربران برسد. یکی دیگر از حالت‌های جالب بازی Road to the Show است که سازندگان به تازگی در مصاحبه‌ای از این حالت نقش‌آفرینی مانند اطلاعاتی منتشر کرده‌اند. در این حالت کاربران با خلق کاراکتری آن را به مسابقات لیگ ملحق می‌کنند.

یکی از تغییراتی که در حالت یاد شده در سال جاری اعمال شده است، مربوط به این می‌شود که کاربران بازی را با بازیکن معروف شروع نمی‌کنند. در عوض، بازی چندین کاراکتر با ویژگی‌های مختلف در اختیار قرار می‌دهد و کاربران باید از بین آنها بازیکن خود را انتخاب کنند. به طور مثال بازیکن Wizard دارای سرعت و دفاع قوی‌ای است اما در آن سو در قسمت Plate عملکرد ضعیف‌تری دارد.

در مصاحبه‌ای که به عمل آمد، رامون راسل، مدیر انجمن‌های بازی، در مورد تغییرات یاد شده نیز اطلاعاتی ارایه داد و اعلام کرد که دیگر بازیکنان نمی‌توانند در هر شاخه به سطح ۹۹ برسند. به نقل از وی این موضوع می‌تواند کمی جنبه واقع‌گرایانه به بازی دهد، چرا که برخی از بازیکنان شاید دیگر نتوانند به سطح‌های آخر بازی دست پیدا کنند. در جریان این مصاحبه وی اعلام کرد که بازیکن MLB یعنی Mark DeeRosa به عنوان گزارشگر این بازی انتخاب شده است.

 MLB The Show 18

یکی دیگر از مواردی که از حالت Road to the Show نسخه جدید بازی MLB The Show 18 حذف می‌شود، سیستم خرید‌های درون‌برنامه‌ای است. کمپانی سونی به طور کلی Microtransaction را از این بازی حذف کرده است. البته هنوز  مشخص نشده که سونی به دلیل اتفاقاتی که پیرامون این سیستم رخ داده است، آن را حذف کرده یا خیر. اما سونی قصد دارد که به کاربران اجازه دهد که با استفاده از پول واقعی به خرید Stub بپردازند و از آن در حالت Diamond Dynasty استفاده کنند. گفتنی است که سونی چندین سال است که این قابلیت را در اختیار کابران قرار داده است.

بازی MLB The Show 18 آبان ماه گذشته با انتشار تریلری معرفی شد و  آرون جاج برای تصویر عکس جلد بازی در نظر گرفته شده است. اواسط بهمن ماه تریلری نیز از گیم‌پلی این بازی به نمایش گذاشته شد و پس از آن شاهد انتشار ویدیو بخش خلق کاراکتر‌های این بازی بودیم. بازی مذکور به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 برنامه‌ریزی شده است و در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین ۹۷) در دسترس کاربران این کنسول قرار می‌گیرد. گفتنی است کاربرانی که بازی را پیش‌خرید کرده باشند می‌توانند آن را پیش از موعد در تاریخ ۲۳ مارس (۳ فروردین)‌ تجربه کنند.

نظرات خود را در مورد این بازی بسیبال با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده