// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

شعبه جدید بتسدا در شهر آستین افتتاح شد

استودیوی بازی‌سازی بتسدا دفتر جدید خود را در شهر آستین واقع در ایالت تگزاس، افتتاح کرد. همچنین استودیوی BattleCry به بتسدا ملحق می‌شود.

استودیوی محبوب Bethesda که سابقه‌ی ساخت مجموعه‌های بی‌نظیری مثل The Elder Scrolls و Fallout را در کارنامه‌ی خود دارد، حالا از افتتاح دفتر جدید خود در شهر آستین (Austin)، واقع در ایالت تگزاس آمریکا، خبر می‌دهد. پیش‌تر استودیوی BattleCry در این شهر فعالیت داشته است که حالا این استودیو به بتسدا ملحق شده و همکاری خود را برای ساخت بازی‌های جدید آغاز کرده است. بتسدا در شهر‌های مونترال و مریلند هم شعبه دارد.

تاد هاوارد، تهیه‌کننده‌ی اجرایی و کارگردان بازی در بتسدا، درباره‌ی این موضوع می‌گوید:

همان‌طور که دید و انگیزه‌ی ما نسبت به بازی‌ها گسترش پیدا می‌کند، بتسدا هم از این موضوع دور نیست. ما مفتخر هستیم که می‌توانیم با توسعه‌دهندگان بااستعداد استودیوی بتل کرای همکاری کنیم و می‌دانیم که می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

شعبه‌ی Austin بتسدا توسط داگ ملنکمپ رهبری خواهد شد. ملنکمپ در زمینه‌ی ساخت بازی‌های AAA تجربه‌ی زیادی دارد و از اینکه می‌تواند با بتسدا همکاری گسترده‌ای داشته باشد، بسیار خوشحال است. استودیوی بتسدا، خود زیرمجموعه‌ی شرکت ZeniMax Media است.


منبع Bethesda
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده