نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

اینفوگرافی و ویدیو جدیدی از Horizon Zero Dawn به مناسبت یک سالگی بازی منتشر شد

استودیو گوریلا گیمز به مناسبت یک سالگی بازی Horizon Zero Dawn ویدیو و اینفوگرافی جدیدی از بازی منتشر کرد.

بازی Horizon Zero Dawn پس از گذشت یک سال از زمان عرضه به لطف کیفیت بصری فوق‌العاده و دنیای بسیار پهناور به سرعت به یکی از بازی‌های موفق سال بدل شد. حال و در میان اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو گوریلا گیمز به مناسبت یک سالگی بازی، ویدیو و اینفوگرافی جدیدی را منتشر ساخته است.

استودیو گوریلا گیمز در بلاگ پلی‌استیشن یک ویدیو گذشته‌نگر منتشر کرده که نگاهی به عملکرد بازی از زمان انتشار آن در دهم اسفندماه ۱۳۹۵ (۲۸ فوریه ۲۰۱۷) می‌اندازد و در آن تعدادی از اعضای گوریلا گیمز و دیگر توسعه‌دهندگان نظیر اعضای استودیو مدیا مولکول و حتی هیدئو کوجیما در مورد دستاوردها و موفقیت بازی Horizon Zero Dawn صحبت می‌کنند. شما می‌توانید در ادامه این ویدیو جذاب را تماشا کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

استودیو گوریلا گیمز در کنار این ویدیو یک اینفوگرافی جدید منتشر کرده است که در آن شاهد آمار و ارقام و دیگر اطلاعات بازیکنان از زمان انتشار بازی Horizon Zero Dawn هستیم. به طور خاص، این اینفوگرافی اطلاعاتی نظیر تعداد کشته‌هایی که بازیکنان با استفاده از سلاح‌های به خصوص به دست آورده‌اند، تعداد قطعات و گیاهان جمع‌آوری شده، تعداد ماشین‌هایی که توسط بازیکنان به کار گرفته شده‌اند و بسیاری از موارد دیگر را به نمایش در می‌آورد.

برای کسانی که تا به حال موفق به تجربه بازی Horizon Zero Dawn نشده‌اند باید بگوییم که در حال حاضر نسخه Complete Edition بازی که شامل بازی پایه و بسته الحاقی Frozen Wilds می‌شود، در فروشگاه پلی‌استیشن با تخفیف به فروش می‌رسد. همچنین با توجه به اینکه این بازی بیش از ۷.۶ میلیون نسخه فروش داشته است، قطعا می‌توان آن را یک تجربه ارزشمند به حساب آورد.

در حال حاضر بازی Horizon Zero Dawn به صورت انحصاری در کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Horizon Zero Dawn از آن دست آثاری است که آن را تحسین خواهید کرد. این بازی یک ریسک بزرگ بود که موفقیت آن در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. اما استودیو گوریلا گیمز به خوبی نشان داد که مهم نیست یک بازی با اصل نسب باشد یا یک بازی جدید، مهم این است که ریسک را بپذیرید و روی تمامی عناصر بازی به بهترین شکل ممکن کار کنید. در نهایت نتیجه چیزی خواهد شد که بازیکنان عاشقش شوند. Horizon Zero Dawn شما را عاشق خود خواهد کرد.

شما می‌توانید اینفوگرافی جدید را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Horizon Zero Dawn


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده