نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۲

بازی Puyo Puyo Tetris برای پی سی تایید شد

کمپانی سگا نهایتا اعلام کرد که بازی Puyo Puyo Tetris در اوایل ماه آینده برای پلتفرم پی‌سی نیز منتشر می‌شود.

پس از گمانه‌زنی‌هایی که روز گذشته شاهد آن بودیم، سرانجام کمپانی سگا رسما اعلام کرد که بازی Puyo Puyo Tetris در اوایل ماه آینده از طریق استیم برای کامپیوتر منتشر خواهد شد.

در ابتدا این بازی در تاریخ هفدهم بهمن‌ماه ۱۳۹۲ (۶ فوریه ۲۰۱۴) برای پلتفرم‌های نینتندو 3DS، نینتندو Wii U، پلی استیشن ویتا و پلی استیشن 3 در ژاپن منتشر شد. بازی Puyo Puyo Tetris یک اثر در سبک پازل و معما است که سری Tetris و مجموعه Puyo Puyo را به هم پیوند می‌دهد. از زمان انتشار اولیه، این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان نیز پورت شده است و تنها بحث زمان بود که بازی در اختیار دارندگان پلتفرم پی سی قرار گیرد.

کمپانی سگا همچنین تایید کرد کسانی که بازی Puyo Puyo Tetris را از طریق استیم یا دیگر خرده‌فروشی‌های دیجیتالی تاییدشده این کمپانی قبل از انتشار رسمی پیش‌خرید کنند، تصاویر و آواتارهای منحصر‌به‌فردی دریافت می‌کنند. علاوه بر این، کسانی که بازی را از طریق استیم پیش‌خرید کنند، از ۱۰ درصد تخفیف بهره‌مند خواهند شد.

نسخه پی‌سی بازی Puyo Puyo Tetris علاوه بر بازی پایه شامل ویژگی‌های بهبودیافته‌ای نظیر رزولوشن مقیاس‌پذیر و کنترل‌های کاملا قابل تنظیم است. همچنین به‌عنوان جایزه گزینه‌ای در اختیار کاربران نسخه پی‌سی قرار می‌گیرد که به آنها امکان تجربه بازی با صدای اصلی ژاپنی را می‌دهد.

بازی Puyo Puyo Tetris در تاریخ هشتم اسفندماه (۲۷ فوریه) برای پی‌سی منتشر می‌شود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر تریلر معرفی بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات | تماشا در وب‌سایت یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده