نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

نسخه جدید بازی Crash Bandicoot احتمالا در سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود

به نظر می‌رسد که کمپانی اکتیویژن قصد دارد تا در سال آینده نسخه جدیدی از مجموعه Crash Bandicoot منتشر کند.

کرش را می‌توان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی دانست که اخیرا هم شاهد انتشار ریمستر سه نسخه اول سری کرش بندیکوت با نام Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای کنسول پلی استیشن 4 بودیم. حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که احتمال انتشار یک نسخه جدید از این مجموعه در سال ۲۰۱۹ وجود دارد.

مکس آرگایل، مدیر کمپانی بازرگانی GB Eye مسئول این شایعه است که نه‌تنها از انتشار نسخه جدیدی از مجموعه Crash Bandicoot در سال آینده خبر داد، بلکه اعلام کرد که بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای نینتندو سوییچ و پی سی هم منتشر خواهد شد.

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy بدون هیچ هزینه بازاریابی به موفقیت بزرگی در زمینه فروش دست یافت. این موفقیت در سال آینده با نسخه‌های نینتندو سوییچ و پی‌سی گسترش خواهد یافت و در سال ۲۰۱۹ نیز شاهد یک بازی جدید از این مجموعه خواهیم بود. کمپانی اکتیویژن یک برنامه پنج ساله برای مجموعه کرش بندیکوت دارد.

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در تاریخ نهم تیرماه (۳۰ ژوئن) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد، اما با این حال ممکن است تنها در انحصار زمانی این کنسول باشد و در ماه‌های ژوئن یا جولای (از خرداد تا مردادماه) به پلتفرم‌های دیگر نیز راه یابد؛ موضوعی که احتمالا در نمایشگاه E3 تایید خواهد شد.

در حال حاضر هیچ یک از موارد یادشده از طرف کمپانی اکتیویژن تایید یا تکذیب نشده است و باید مدت بیشتری را منتظر بمانیم. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده