// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

بهترین فیلم‌های بد تاریخ سینما

جدیدترین تاپ فایو ویدیویی زومجی به موضوع خاص و عجیبی پرداخته؛ به فیلم‌های شدیدا بدی که به خاطر بد بودن دیوانه‌وارشان، باید آن‌ها را تماشا کرد!

بعضی مواقع، سینما نه به سبب ارائه‌ی آثاری شگفت‌انگیز یا روی پرده بردن قصه‌هایی ارزشمند، که به خاطر به تصویر کشیدن شات‌هایی که از شدت بد بودن مغز مخاطبان خود را منفجر می‌کنند، به درجه‌ی خاص و انکارناپذیری از سرگرم‌کننده بودن می‌رسد. چون بعضی فیلم‌ها، آن‌قدر در بد بودن و یدک کشیدن ضعف‌هایی گوناگون، یگانه و دست‌نیافتنی هستند که نگاه کردن به سکانس‌های آن‌ها و تلاش برای لذت بردن از حجم بی‌پایان ضعف‌هایی که دارند، مخاطب را جذب ثانیه‌های‌شان می‌کند. فیلم‌هایی که لزوما رسیدن‌شان به این جایگاه، حاصل کم‌کاری سازندگان‌شان نبوده و بعضی مواقع، جاه‌طلبی یک فیلم‌ساز برای خلق تمام و کمال تصور ذهنی‌اش با استفاده از تمام وسیله‌های ممکن، سبب آفرینش آن‌ها شده است. زومجی نیز در تاپ فایو ویدیویی تازه‌اش که ابتدا در قسمت بیست و سوم «فریم» تقدیم شما مخاطبان عزیز شد، به همین موضوع پرداخته و پنج فیلم بد برتر تاریخ را معرفی می‌کند. فیلم‌هایی که شاید نگاه کردن به ثانیه‌هایی که دارند، بتواند از تماشای بسیاری از آثار متوسط سینمای امروز، جذاب‌تر و سرگرم‌کننده‌تر باشد.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

آیتم ویدیویی اختصاصی و متفاوتی که هم‌اکنون به تماشای آن پرداختید، تنها یکی از اپیزودهای یکی از بخش‌های ثابت برنامه‌ی هفتگی زومجی برای دنیای سینما و تلویزیون یعنی «فریم» بود. برنامه‌ای که ما هر هفته چهارشنبه‌شب‌ها آن را تقدیم دوست‌داران هنر هفتم می‌کنیم تا با نگاهی به زوایای گوناگون این مدیوم، دوست‌دار سینما بودن‌مان را مدام جشن بگیریم.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده