// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

ساتیا نادلا از تسلط مایکروسافت و اهمیت ایکس باکس و کامپیوتر می‌گوید

ساتیا نادلا، مدیر عامل شرکت مایکروسافت، از اهمیت بسیار ویژه‌ی ایکس‌باکس و کامپیوتر در صنعت بازی صحبت می‌کند.

در جریان کنفرانس تکنولوژی، رسانه و ارتباطات مورگان استنلی در شهر سان فرانسیسکو، مصاحبه‌ای با ساتیا نادلا، مدیر عامل شرکت مایکروسافت، انجام شد. موضوع این مصاحبه وضعیت کسب و کار مایکروسافت در زمینه‌ی بازی بود.

نادلا در پاسخ به یک سوال، از اهمیت بالای کنسول در راه‌اندازی یک سرویس گیمینگ صحبت کرد. او توضیح داد در حالی که رفته رفته کامپیوتر به یک وسیله برای گیم تبدیل می‌شود و محبوبیت خاص خود را کسب می‌کند، تعداد بسیار زیادی از گیمرها در کنسول فعالیت دارند و مهم‌تر از این، توانایی مایکروسافت در ساخت یک شبکه‌ی گیمینگ یا همان ایکس باکس لایو است که این مورد یک فرصت بسیار بزرگ برای شرکت محسوب می‌شود.

در ادامه نادلا توضیح داد که Microsoft از دارایی با ارزش خود که هم ایکس باکس و هم پی سی است، بسیار راضی و خوشحال است و تمام تلاش خود را برای حفظ و استفاده از این دارایی می‌کند. این مورد واقعا در ایجاد سرویس‌های ایکس باکس لایو گلد و Xbox Game Pass به مایکروسافت کمک کرده و نادلا احساس می‌کند که این دو سرویس نه‌تنها باعث می‌شوند تا به اهمیت کنسول و کامپیوتر افزوده شود، بلکه مهم‌تر این است که باعث می‌شود مردم بتوانند در هر جایی بازی کنند.

نادلا در این مورد توضیح داد:

هدف ما این است که بتوانیم استفاده از کنسول و کامپیوتر را گسترش دهیم؛ حالا این کار می‌خواهد با استفاده از سرویس Game Pass باشد یا از طریق شبکه‌ی Mixer، که تاکنون پیشرفت چشمگیری داشته است. مهم این است که بتوانیم در دنیای بازی از میراث مایکروسافت که همان تجربه‌ی چند دهه‌ی ما در صنعت بازی است، استفاده کنیم و سرویس بهتری را به مردم ارائه دهیم.

نادلا در پایان صحبت‌های خود به اضافه شدن چند بازی جدید دیگر به سرویس Game Pass اشاره کرد.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده