// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

اشک‌آورترین فیلم‌های تاریخ سینما

تازه‌ترین تاپ فایو ویدیویی زومجی، به دنیای فیلم‌های احساسی و آثار برتری سر می‌زند که به معنی واقعی کلمه، اشک مخاطبان‌شان را جاری می‌کنند.

سینما همواره در طول داستان‌گویی‌های تلخ و شیرین خود، آثاری را تقدیم تماشاگران کرده که شدت احساس حاضر در میان شات‌های آن‌ها، به طرز انکارناپذیری زیاد است؛ آثاری که بالاتر از همه‌چیز، همراه کردن حسِ قلبی تماشاگر با داستان‌شان را به عنوان هدف خود می‌شناسند و با کمک گرفتن از جلوه‌ی عالی عناصر بزرگی همچون شخصیت‌پردازی و دیالوگ‌نویسی، بیننده را به نهایت احساس همراهی با تک‌تک سکانس‌های‌شان می‌رسانند؛ فیلم‌هایی که بارها در طول پیش‌روی ثانیه‌های‌شان، به خودمان می‌آییم و می‌بینیم گونه‌های‌مان را با اشک‌هایی خیس کرده‌اند و به قدری می‌توانند در عمق قلب‌های‌مان نفوذ کنند که شاید، هیچ راهی برای فراموش شدن‌شان وجود نداشته باشد. جدیدترین تاپ فایو ویدیویی زومجی نیز، به پنج فیلم برتر تاریخ سینما از این منظر، البته از نگاه ما پرداخته؛ ساخته‌های سینمایی بزرگی که مقاوم‌ترین انسان‌ها را نیز، احتمالا به گریه می‌اندازند.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

آیتمی که هم‌اکنون به تماشای آن پرداختید، در حقیقت تازه‌ترین اپیزودِ یکی از بخش‌های هفتگی و ثابت برنامه‌ی اختصاصی زومجی برای دنیای سینما یعنی «فریم» بود که نخستین بار هفته‌ی گذشته و لابه‌لای دقایق بیست و ششمین قسمت آن تقدیم‌تان شد. «فریم»، چهارشنبه شب‌ها، تحویل مخاطبان عزیز زومجی داده می‌شود و به همراه آن‌ها، سری به گوشه و کنار جهان زیبای هنر هفتم می‌زند؛ جهان سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های دوست‌داشتنی و جذابی که سرگرمی‌ها، مفاهیم و احساسات بدون جایگزین بسیاری را پیش‌کش ذهن‌ها و قلب‌های‌مان کرده‌اند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده