نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۸

چه زمانی می‌توانیم شاهد انتشار اولین تریلر فیلم Aquaman باشیم؟

گزارش جدیدی به‌تازگی منتشر شده که ادعا می‌کند، چه زمانی ما بالاخره می‌توانیم شاهد انتشار اولین تریلر مورد انتظارترین اثر کمپانی دی سی یعنی فیلم آکوامن (Aquaman) باشیم.

چند هفته پیش شایعه‌هایی مطرح شده بود مبنی بر اینکه اولین تریلر جدیدترین و مورد انتظارترین اثر دنیای سینمایی دی سی و کمپانی برادران وارنر یعنی فیلم Aquaman (آکوامن) قرار است در آینده‌ای نزدیک اکران شود؛ که البته چندی بعد جیمز وان با صحبت‌های خود کامل این موضوع را رد کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گزارش جدیدی منتشر شده که ادعا می‌کند، قرار است اولین تریلر این اثر در مراسم واندر کان (Wonder Con) لس آنجلس که در ماه مارس سال جاری برگزار می‌شود، به نمایش دربیاید. اگر این اتفاق رخ دهد، اولین باری خواهد بود که طرفداران کمیک‌های کمپانی دی سی، می‌توانند یک تصویر واضح از آنچه که می‌توانند از فیلم مستقل قهرمان Justice League (لیگ عدالت) انتظار داشته باشند، ببینند. با اینکه تا حدودی باید احتمال دهیم که این گزارش شایعه‌ای بیش نباشد اما از آنجایی که تقریبا ۱۰ ماه تا اکران این فیلم اقتباسی که براساس کتاب‌های کمپانی دی سی کامیکس ساخته شده باقی مانده، به نظر می‌رسد که این کنفرانس زمان خوبی برای نشان دادن این اثر به طرفدارانش است.

مراسم کنفرانس Wonder Con سال جاری از تاریخ ۲۳ مارس سال جاری میلادی (۳ فروردین ۱۳۹۷) تا ۲۵ همان ماه (۵ فروردین) برگزار می‌شود و در طی سال‌های اخیر، تریلرهای زیادی در این مراسم به نمایش درآمده است. حال اگر شرایطی هم پیش بیاید و اولین تریلر این اثر در این مراسم نمایش داده شود، این موضوع پیش می‌آید که این تریلر مدت کوتاهی بعد از نمایش خصوصی، در فضای اینترنت هم منتشر می‌شود یا خیر. زیرا این مراسم همانند کنفرانس کامیک کان سن دیگو (San Diego Comic-Con) نبوده و در موارد خیلی نادری، تریلرها و تصاویر از این مراسم به صورت آنلاین تا به امروز منتشر شده است. سال گذشته کمپانی برادران وارنر در پنل مخصوص خود در این مراسم، تصاویر و کلیپ‌های کوتاهی از فیلم Wonder Woman (واندر وومن) و همچنین تریلری از فیلم لیگ عدالت به نمایش گذاشت؛ حال باید صبر کنیم و ببینیم که در صورت به نمایش درآمدن، آیا به صورت آنلاین هم منتشر می‌شود یا خیر.

در هر صورت، همانطور که بالاتر هم به این موضوع اشاره شد، از آنجایی که فیلم آکوامن در تاریخ ۲۱ دسامبر سال جاری میلادی (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران می‌شود، طبیعی است که در آینده‌ای نه چندان دور، ما شاهد انتشار کلیپ‌ها و تصاویر جدیدی از آن باشیم. اگرچه تا به امروز تصاویر رسمی نسبتا زیادی در فضای اینترنت منتشر شده، اما ما هنوز خبر نداریم که خود آتلانتیس و همچنین دیگر شخصیت‌هایی که در این فیلم حضور دارند چه شکلی خواهند بود. با این تفاسیر، هیجان بسیار زیادی در طرفداران وجود داشته که آنها را برای تماشای اولین تریلر بسیار مشتاق می‌کند. 

شما درباره زمان انتشار تریلر چه فکر می‌کنید؟ دوست دارید چه چیزهایی در اولین تریلر مشاهده کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده