نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۵

نسخه جدید Battlefield در رویداد EA Play 2018 قابل بازی خواهد بود

کمپانی الکترونیک آرتز جزئیات بیشتری را از رویداد EA Play 2018 به اشتراک گذاشت.

کمپانی الکترونیک آرتز به جای اینکه بخشی از نمایشگاه E3 2018 باشد، باری دیگر رویداد اختصاصی خود را چند روز پیش از آغاز بزرگترین رویداد صنعت بازی‌های ویدیویی برگزار خواهد کرد. در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی Electronic Arts اولین جزئیات رویداد EA Play 2018 را منتشر کرد و در این میان متوجه شدیم که امکان تجربه نسخه جدید مجموعه بازی‌های Battlefield در این رویداد وجود دارد.

در واقع هیچ اطلاعاتی از این بازی در دست نیست، اما کمپانی الکترونیک آرتز به وضوح می‌گوید که شرکت‌کنندگان در رویداد EA Play 2018 شانس تجربه نسخه جدید Battlefield را خواهند داشت. این کمپانی پیش از این تایید کرد که نسخه بعدی از مجموعه بتلفیلد در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد و به این خاطر انتظار می‌رود که در خرداد ماه و در جریان رویداد اختصاصی الکترونیک آرتز شاهد نخستین اطلاعات بازی باشیم. در حال حاضر هیچ خبری از این بازی منتشر نشده است و حتی نمی‌دانیم که که پس از بازی Battlefield 1 که وقایع آن در جنگ جهانی اول اتفاق افتاد، وقایع نسخه جدید در چه دوره‌ای خواهد بود.

رویداد EA Play 2018 در تاریخ نوزدهم تا بیست و یکم خردادماه (۹ تا ۱۱ ژوئن) در تماشاخانه هالیوود پالادیوم شهر لس آنجلس برگزار خواهد شد و پس از آن نمایشگاه E3 2018 از تاریخ بیست و دوم خردادماه (۱۲ ژوئن) در مرکز همایش شهر لس آنجلس کار خود را آغاز می‌کند و نهایتا در تاریخ بیست و چهارم خردادماه (۱۴ ژوئن) خاتمه می‌یابد. همچنین یک کنفرانس مطبوعاتی در تاریخ نوزدهم خردادماه (۹ ژوئن) برگزار می‌شود که به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

در کنار نسخه جدید مجموعه Battlefield، کمپانی الکترونیک آرتز می‌گوید که نسخه بعدی از مجموعه بازی‌های بخش EA Sports نیز در رویداد EA Play 2018 قابل بازی خواهد بود و شرکت‌کنندگان نمایش‌هایی را نیز از جدیدترین بازی استودیو بایوور یعنی بازی Anthem خواهند دید، اگرچه مشخص نیست که امکان تجربه این بازی وجود داشته باشد. همچنین کمپانی EA اخیرا اعلام کرد که بازه انتشار جدید بازی Anthem یک تاخیر محسوب نمی‌شود و به دلیل متعادل‌سازی پروژه‌ها آنها تصمیم گرفته‌اند تا این بازی را اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر کنند.

بلیط رویداد EA Play 2018 به صورت رایگان توزیع خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند در بهار سال جاری از طریق یک سیستم جدید به تهیه بلیط اقدام کنند. جزئیات بیشتر درباره بلیط و برنامه الکترونیک آرتز برای این رویداد در «هفته‌های آتی» به اشتراک گذاشته خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده