// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹

تریلر جدید بازی MLB The Show 18 با محوریت حالت Retro

جدیدترین تریلر بازی MLB The Show 18 حالت Retro را نشان می‌دهد که قصد دارد حس دوران قدیمی را به کاربران القا کند.

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی و استودیو سونی سن دیگو در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که حالت Retro با حال‌و‌هوای قدیمی در بازی MLB The Show 18 نیز حضور خواهد داشت. گفتنی است که حالت یاد شده در نسخه پیشین این مجموعه یعنی MLB The Show 17 نیز تعبیه شده بود.

برای کاربرانی که با حالت رترو آشنایی ندارند باید گفت که این بخش قصد دارد طرفداران بیسبال را به دوران قدیمی این ورزش ببرد. در این حالت کنتر‌ل‌های ساده و گیم‌پلی استاندارد جایگزین مکانیزم اصلی بازی می‌شود تا کاربران بتوانند یک روند آرکید مانند را تجربه کنند. گفتنی است که در این قسمت کاربران تنها با استفاده از دو کلید بازی را پیش می‌برند و با دوستان خود به رقابت می‌پردازند.

سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلری نیز از حالت رترو منتشر کردند. با توجه به ویدیو منتشر شده حالت رترو نسخه جدید The Show 18 با نسخه پیشین آن تفاوت زیادی ندارد. البته تریلر منتشر شده ویژگی‌هایی را نشان می‌دهد که در نسخه پیشین این بازی وجود داشت و شاید با انتشار بازی شاهد محتویات مختلفی در این حالت باشیم. از موارد جدید حالت یاد شده می‌توان به بازیکنان افسانه‌ای اشاره کرد که در کنار برخی از بازیکنان بااستعداد جدید همچون Shohei Otani دیده می‌شوند.

بازی MLB The Show 18 آبان ماه گذشته با انتشار تریلری معرفی شد و  آرون جاج برای تصویر عکس جلد بازی در نظر گرفته شده است. اواسط بهمن ماه تریلری نیز از گیم‌پلی این بازی به نمایش گذاشته شد و پس از آن شاهد انتشار ویدیو بخش خلق کاراکتر‌های این بازی بودیم. بازی مذکور به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 برنامه‌ریزی شده است و در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین ۹۷) در دسترس کاربران این کنسول قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید تریلر حالت Retro بازی MLB The Show 18 را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد نسخه جدید The Show با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده