نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

تاریخ آغاز فیلمبرداری فیلم Godzilla vs. Kong مشخص شد

مراحل فیلمبرداری فیلم Godzilla vs. Kong (گودزیلا علیه کونگ)، از اوایل فصل پاییز سال جاری آغاز خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی از فیلم Godzilla vs Kong، چهارمین فیلم دنیای سینمایی MonsterVerse در دسترس است و تنها می‌دانیم که در این فیلم قرار است شاهد یک نبرد بزرگ بین دو شخصیت کینگ کونگ و گودزیلا باشیم و اتفاقات فیلم در زمان حال جریان دارد. فیلم Godzilla vs Kong برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است و حال اعلام شد که مراحل فیلمبرداری این فیلم از ماه اکتبر (مهر ماه) سال جاری آغاز خواهد شد. در فیلم Godzilla vs. Kong شاهد نبرد پادشاه هیولاها و پادشاه عظیم‌الجثه جنگل در برابر یکدیگر خواهیم بود. بیشتر صحنه‌های فیلم Godzilla vs Kong در شهر آتلانتا ایالت جرجیا فیلمبرداری خواهد شد، اما بخش‌های دیگری از این فیلم نیز قرار است در مکان یا مکان‌های نامشخص دیگری فیلمبرداری شوند.

کارگردانی فیلم هیولایی Godzilla vs. Kong بر عهدهٔ آدام وینگارد است و وی به تماشاگران قول داده فیلمی تاریک و ناراحت‌کننده را شاهد خواهند بود و در انتها اشک در چشمان آن‌ها جمع خواهد شد. آدام وینگارد قصد دارد دلایل اصلی نابودی برجای مانده از حملهٔ گودزیلا در فیلم Godzilla (گودزیلا) محصول سال ۲۰۱۴ را واکاوی کند و البته در این میان ادای احترامی نیز به بازماندگان حادثه اتمی هیروشیما داشته باشد. جردن ووت رابرتز، کارگردان فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه) در سخنانی اعلام کرده بود که کاملاً از کیفیت کارگردانی آدام وینگارد خبر دارد و از کار وی مطمئن است و آشنایی و تشخیص تفاوت بین انیمه و مانگا که از توانایی‌های آدام وینگارد است، سبب شد از وی برای همکاری در ساخت فیلم Kong: Skull Island دعوت به عمل آورد.

Godzilla

طبق گزارش سایت OmegaUnderground، فیلمبرداری فیلم Godzilla vs. Kong از تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر ماه) آغاز خواهد شد و مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم در شهر آتلانتا ایالت جرجیا ادامه خواهد داشت. انتظار می‌رود کار فیلمبرداری این فیلم تا ماه فوریه (بهمن ماه) به پایان برسد و در این صورت سازندگان بیش از یک سال برای انجام مراحل پس‌تولید (شامل مونتاژ و ادیت تصاویر، نوشتن، ضبط و ویرایش موسیقی متن و افزودن جلوه‌های ویژه و مواردی از این دست) زمان خواهند داشت.

فیلم Godzilla vs. Kong قرار است تاریک و ناراحت کننده باشد و در انتها اشک تماشاچیان را در بیاورد

هنوز انتخاب بازیگران فیلم Godzilla vs. Kong انجام نشده یا اگر بازیگران انتخاب شده‌اند خبری در این رابطه منتشر نشده است. آدام وینگارد پیش‌تر به این موضوع اشاره کرده بود که هدفش این است شخصیت‌های دو فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) و Godzilla vs. Kong یکی باشند. اگر این طور باشد در آن صورت انتظار می‌رود در فیلم Godzilla vs. Kong شاهد حضور بازیگرانی همچون ورا فارمیگا، میلی بابی براون و کن واتانابه باشیم. از آنجایی که وقایع فیلم Kong: Skull Island در دهه ۷۰ میلادی رخ داده بود، تقریباً حضور بازیگران این فیلم در فیلم Godzilla vs. Kong غیرممکن است، مگر آنکه قرار باشد صحنه‌هایی از گذشته در فیلم جدید به نمایش درآید. در فیلم Kong: Skull Island بازیگرانی همچون تام هیدلستون، بری لارسون، ساموئل ال. جکسون، توبی کبل، جان گودمن و جان سی ریلی حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

فیلم Godzilla، اولین فیلم دنیای سینمایی MonsterVerse بود که در سال ۲۰۱۴ به روی پرده‌های سینما رفت. در ادامه فیلم Kong: Skull Island، دومین فیلم دنیای MonsterVerse بود که اوایل سال گذشته میلادی اکران شد و فیلم Godzilla: King of the Monsters قرار است سومین فیلم این دنیای سینمایی باشد که این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

ماه خرداد امسال، کمپانی برادران وارنر از انتخاب آدام وینگارد برای کارگردانی فیلم Godzilla vs Kong خبر داد. وینگارد بیشتر برای کارگردانی فیلم‌های ترسناکی چون You're Next (تو بعدی هستی)، The Guest (میهمان) و Blair Witch (جادوگر بلر) شناخته شده است. همچنین وینگارد کارگردانی فیلم Death Note (دفترچه مرگ) را نیز بر عهده داشته است. تری روسیو، پاتریک مک‌کی، جان دی. پین، تی. سی. نولین، جی. مایکل استرکزینسکی، کت واسکو، لیندزی بیر و مکس بورنستاین، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla vs Kong را بر عهده خواهند داشت.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده