نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

Age of Empires: Definitive Edition احتمالا در آینده روی استیم هم منتشر می‌شود

سازنده بازی Age of Empires: Definitive Edition اعلام کرده که احتمال دارد این بازی در آینده از طریق استیم هم در دسترس قرار بگیرد.

بازی Age of Empires: Definitive Edition دیروز منتشر شد و در حال حاضر، فقط در انحصار فروشگاه ویندوز است و تنها کاربران ویندوز 10 قادر به خرید و تجربه آن هستند. با این حال سازندگان در جدید‌ترین اخبار بازی اشاره‌هایی به احتمال انتشار نسخه استیم این بازی داشته‌اند و شاید در آینده، Age of Empires: Definitive Edition از طریق Steam هم در دسترس قرار بگیرد.

آدام ایسگرین، سازنده بازی Age of Empires: Definitive Edition، اخیرا در مصاحبه‌ای با PCGamesN به این موضوع اشاره داشته و گفته که شاید در آینده، شاهد انتشار بازی روی استیم هم باشیم. وی در این مورد گفت:

در حال حاضر هدف ما ارائه بهترین تجربه ممکن از Age of Empires: Definitive Edition است و برای رسیدن به این هدف، فعلا روی انتشار بازی در فروشگاه ویندوز تمرکز کرده‌ایم. با این حال بازی فعلا برای انتشار روی فروشگاه دیگری مثل استیم آماده نیست. البته می‌دانیم که برخی کاربران در استفاده از فروشگاه ویندوز ۱۰ با مشکلاتی رو‌به‌رو هستند. پس در کل فعلا تمرکز ما روی ارائه بهترین نسخه ممکن از بازی است و پس از تکمیل شدن این هدف، روی موارد دیگری مثل انتشار بازی از طریق سایر فروشگاه‌ها هم فکر خواهیم کرد.

Age of Empires: Definitive Edition در اصل یک نسخه بهبود‌یافته از اولین نسخه AoE است که گرافیک و جلوه‌های صوتی آن بهبود بسیار زیادی داشته‌اند. مایکروسافت البته یک نسخه جدید از این سری را با نام Age of Empires 4 هم معرفی کرده و قصد دارد نسخه بهبود‌یافته قسمت‌های دوم و سوم این بازی را هم ساخته و منتشر کند. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده