نویسنده: محسن حقانی
// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۵

بازی This Is the Police احتمالا برای اندروید و آيفون منتشر می‌شود

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، کمپانی THQ Nordic بازی This Is the Police را در سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های موبایل منتشر خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار بازی‌های موبایل، طی لیست منتشر شده در وب‌سایت رسمی کمپانی تی اچ کیو نوردیک (THQ Nordic)، بازی This is the Police برای انتشار روی پلتفرم‌های اندروید و iOS در سال ۲۰۱۸ میلادی در نظر گرفته شده است. This Is the Police در ابتدا برای پلتفرم پی سی منتشر شد و پس از آن در اوایل سال ۲۰۱۷ برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان پورت شد. پس از مشاهده‌ی انتشار نسخه‌ نینتندو سوییچ بازی This Is the Police، نهایتا اینطور به نظر می‌رسد که این اثر در سال جاری میلادی برای اندروید و آیفون نیز منتشر خواهد شد. بازی اندروید و آیفون This Is the Police شما را در نقش شخصیت «جک بوید» در سمت مدیریت رئیس پلیس دهکده‌ فریبرگ قرار خواهد داد. از آنجایی که داستان بازی در حالت قطعات کتاب‌های کمیک دنبال می‌شود، هسته‌ی گیم‌پلی در This Is the Police شامل موارد بسیاری از میکروکنتلرها همراه با برخی از موسیقی‌های جالب سبک جاز خواهد بود. 

نکته‌ی جالب در مورد انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ This is the Police به پشتیبانی از قابلیت‌های لمسی در حالت دستی این کنسول مربوط می‌شود. ما شاهد انتشار بازی‌های موبایل بسیاری با حفظ خروجی قابلیت‌های لمسی روی کنسول نینتندو سوویچ در کنار بهره‌گیری از مکانیزم‌های کنترل سنتی بوده‌ایم؛ ساخته‌های متفاوت دیگری نیز با قابلیت‌های لمسی مانند بازی L.A Noire برای نینتندو سوییچ منتشر شده‌اند که عرضه‌ آنها برای پلتفرم‌های موبایل می‌تواند عالی باشد. شکی وجود نخواهد داشت که با مشاهده نسخه لمسی منتشر شده از بازی This is the Police برای نینتندو سوییچ، سیستم کنترل این اثر پس از انتشار برای اندروید و آیفون نیز به‌خوبی عمل خواهد کرد. در حال‌حاضر تاریخ عرضه‌ مشخصی از بازی This is the Police برای موبایل رسما اعلام نشده است اما امیدوار هستیم که تاریخ انتشار این اثر به‌زودی برای سال جاری مشخص شود.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده