نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

دو بازیگر جدید به جمع بازیگران سریال Sabrina the Teenage Witch پیوستند

میشل گومز بازیگر سریال دکتر هو (Doctor Who) و چنس پردومو بازیگر تازه‌کار تلویزیون، به جمع بازیگران سریال سابرینا، جادوگر نوجوان (Sabrina the Teenage Witch) پیوستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ددلاین اعلام کرد که میشل گومز بازیگر سریال Doctor Who (دکتر هو) و چنس پردومو بازیگر تازه‌کار تلویزیون، به‌تازگی به تیم بازیگری یکی از جدیدترین مجموعه‌های تلویزیونی شبکه نتفلیکس یعنی سریال Sabrina the Teenage Witch (سابرینا، جادوگر نوجوان) پیوستند. میشل گومز در این سریال نقش شخصیت مری واردل، معلم محبوب سابرینا (با بازی کرنان شیپکا) را ایفا خواهد کرد. از طرف دیگر، چنس پردومو هم قرار است نقش شخصیت پسر عموی سابرینا به نام امبروس اسپلمن را ایفا کند که از انگلستان به نزدیکی‌های سابرینا منتقل شده و به نظر می‌رسد که او هم دارای قدرت‌های جادوگری است. 

قصه The Chilling Adventures of Sabrina، داستان خواستگاه و ماجراجویی‌های سابریانا را به یاد همه می‌آورد. سابرینا یک نوجوان جادوگر است که در ماجراهایی ترسناک و اسرارآمیز قرار می‌گیرد و  از آنجایی که او یک جادوگر است، داستانش هم پر از جادو و جمبل است و به نحوی فضای داستان جوی تاریک دارد. گفته شده که داستان این سریال چیزی در بین فیلم Rosemary's Baby (بچه رزماری) و فیلم The Exorcist (جن‌گیر) است. این سریال اقتباسی قرار است شخصیت سابرینایی را به تصویر بکشد که به شدت با هویت دو گانه خود که نیمی انسان و فانی است و نیمی جادوگر (و احتمالا فناناپذیر) در کشمکش و درگیری است. در همین حال او باید علاوه بر مشغله‌هایی که خودش دارد، با نیروهایی شیطانی هم که او، خانواده‌اش، انسان‌ها و دنیایی که در آن ساکن هستند را به حد زیادی تهدید می‌کنند مبارزه و مقابله کند. 

Michelle Gomez, Chance Perdomo

حالا که قرار است دو سریال متفاوت و مجزا درباره این شخصیت جادوگر ساخته شده و در دو شبکه متفاوت پخش شود، باید صبر کرد و دید که آیا قرار است در آینده بین سریال Riverdale (ریوردیبل) که در شبکه The CW پخش می‌شود و سریال Sabrina the Teenage Witch که در شبکه نتفلیکس پخش می‌شود، ارتباط خاصی وجود داشته باشد یا خیر. پیش از این سریال دیگری هم درباره این شخصیت ساخته شده که با همین نام Sabrina the Teenage Witch به روی آنتن می‌رفت. ملیسا جون هارت نقش سابرینا را در سریال Sabrina the Teenage Witch ایفا کرده بود. پخش این سریال در سال ۱۹۹۶ آغاز و در سال ۲۰۰۳ به اتمام رسید که چهار فصل اولیه آن در شبکه ABC و سه فصل پایانی آن در The WB (شبکه منحل شده کمپانی برادران وارنر) به روی آنتن رفت.

سابرینا شخصیتی باهوش، دلسوز و بسیار شجاع است که در لحظه‌ای کاملا بی‌پروا خواهد شد؛ سابرینا همان شخصی است که می‌تواند بین ما و نیروهای تاریکی که دنیای ما را تهدید می‌کند، بایستد. سریال Sabrina قرار است در دو فصل ۱۰ قسمته تولید و از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. فیلمبرداری و تولید هر دو فصل قرار است پشت سرهم انجام شود و احتمالا با فاصله زمانی کوتاه نیز منتشر خواهند شد. روبرتو آگویر ساکاسا، نویسنده سریال Riverdale (ریوردیل) و خالق شخصیت سابرینا، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Sabrina the Teenage Witch را بر عهده خواهد داشت و به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت.

سریال Sabrina the Teenage Witch که احتمالا در زمان انتشار نام متفاوتی را خواهد داشت، قرار است براساس کتاب‌های کامیک گرافیکی ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا (The Chilling Adventures of Sabrina) تولید و از شبکه نت فلیکس منتشر شود. انتظار می‌رود که سریال Sabrina the Teenage Witch به منشا شخصیت سابرینا بپردازد و تمرکز آن روی دوره تیره و تاریک نوجوانی این شخصیت باشد. این سریال قرار است شخصیت سابرینایی را به تصویر بکشد که با هویت دو گانه خود که نیمی انسان و فانی است و نیمی جادوگر و تقریبا فناناپذیر، در کشمکش و درگیری است. در همین حال او باید علاوه بر مشکلاتی که خودش دارد، با نیروهایی شیطانی که هم او و هم خانواده‌اش، انسان‌ها و دنیایی را که در آن ساکن هستند، تهدید می‌کنند مبارزه و مقابله کند. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده