نویسنده: علی ولی خانی
// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۶

ویدیوی جدید بازی Sea of Thieves با محوریت NPC ها و تاثیر بازیکنان روی داستان

سازندگان Sea of Thieves از تنوع و دیالوگ‌های NPC ها و نحوه تاثیرگذاری ماجراجویی‌های بازیکنان در داستان Sea of Thieves می‌گویند.

ریر ویدیوی پشت صحنه‌ی جدیدی از بازی ماجراجویی جهان مشترک Sea of Thieves منتشر کرد. در این ویدیو می‌توان مایک چپمن (مدیر طراحی) و توفر ویوارد (مهندس نرم‌افزار) را در حین صحبت درمورد کارکترهای غیرقابل بازی یا به اختصار NPCها مشاهده کرد.

با وجود اینکه در نسخه آلفای بازی تمام NPCهای روی عرشه تقریبا از نظر ظاهری شبیه به هم بودند، در نسخه نهایی قرار است هر کدامشان ظاهر، شخصیت و داستانی منحصربه‌فرد داشته باشند. در اتفاقی جالب، با هر آپدیت دیالوگ‌های NPCها بسته به رویدادهای دنیای واقعی دستخوش تغییر می‌شوند؛ برای مثال آن‌ها شروع به صحبت راجع به کارزاری می‌کنند که در دنیای واقعی جریان دارد.

عنصر دیگر این سیستم این است که اهداف و ماموریت‌ها به صورت پویایی در حال تغییر هستند؛ برای نمونه، اگر شما کتابی را پیدا کنید که نقشه‌ی گنجی در آن پنهان شده باشد و شما را به ماموریتی جدید بفرستد، از آنجایی که نقشه گنج برداشته شده، شخص بعدی که به این کتاب دست پیدا می‌کند اثری از آن نخواهد یافت.

از سوی دیگر در اقدامی جذاب، بازیکنان روی افسانه‌های محلی بازی تاثیر خواهند گذاشت و داستان رشادت‌ها و مبارزاتشان در کتاب‌ها و اسنادی در سراسر دنیای بازی نوشته خواهد شد تا دیگران (یا خودشان) به آن‌ها دستیابی پیدا کنند.

Sea of Thieves در بیست و نهم اسفند (بیستم مارس ۲۰۱۸) برای ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

ویدیوی پشت صحنه‌ی مذکور را در زیر تماشا کنید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید:

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده