// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

سازنده بازی Sea of Thieves برخی بخش‌های انتهای بازی را شرح داد

مدت زیادی تا عرضه بازی زیبای Sea Of Thieves باقی نمانده است. حال تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی طی یک مصاحبه بخشی از موارد اضافه‌شده برای انتهای بازی را توضیح داده است.

از زمانی که نسخه بتای بازی Sea Of Thieves به مدت محدودی منتشر شد، همه بازیکنان در فکر این بودند که سیستم پیشرفت در این بازی به چه شکلی خواهد بود. در حالی که برخی جزئیات در مورد سیستم شهرت و اعتبار درون بازی اعلام شده است، بعضی از بازیکنان هنوز فکر می‌کنند تنها کاری که در بازی باید انجام داد پیدا کردن صندوقچه‌های گنج و رساندن آن‌ها به نقاط مشخص شده است. اما به تازگی اطلاعات بیشتری در مورد آنچه در انتهای بازی Sea Of Thieves قابل دسترسی خواهد بود توسط شرکت سازنده در اختیار همه قرار گرفته است.

برخی از فعالیت‌های انتهای این بازی شامل موارد زیر می‌شود: 

  • پناهگاه شخصی برای دزدان دریایی با رده Legends

  • رستوران مخصوص افراد با رده Legends

  • سفرهای افسانه‌ای (Legendary)

  • لباس‌های افسانه‌ای

  • قلعه‌های اسکلتی (همراه با باس‌ها و سرداب)

 

جزئیات این رویداد‌ها اخیرا توسط مصاحبه‌ی سایت یوروگیمر با تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی یعنی تیم Rare منتشر شده است. 

به دست آوردن رتبه دزد دریایی افسانه‌ای یا Pirate Legend توسط بازیکنان، یک منطقه از بازی را که شباهت زیادی به جزیره‌ی کشتی شکسته در قسمت سوم فیلم دزدان دریایی کارائیب دارد قابل دسترس می‌کند. باز کردن این منطقه به بازیکنان این اجازه را می‌دهد که بتوانند سفرهای افسانه‌ای را که طولانی‌ترین و چالش برانگیزترین بخش بازی است، خریداری کنند که به گفته‌ی مدیر طراحی بازی، مایک چپمن، بسیار شبیه به بخش Raid ساخته شده است. علاوه بر این پس از رسیدن به این مقام در بازی شما خواهید توانست که لباس‌های دزدان دریایی حاوی جزئیات بیشتر را خریداری کنید.

تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی در مصاحبه‌‌ی انجام‌شده در مورد قلعه‌های اسکلتی (Skeleton Forts) که به صورت محدود در نسخه بتای بازی قابل دسترسی بود نیز توضیح کوتاهی داد. به گفته آن‌ها در نسخه‌ی کامل بازی این قلعه‌ها در آسمان قرار دارد و توسط یک اسکلت غول پیکر از آن‌ها نگهداری می‌شود. شما در این قلعه‌ها با نبرد‌های سخت و گنج‌های خوبی روبه‌رو خواهید شد. همچنین آنقدر پاداش در این قلعه‌ها وجود دارد که درون یک کشتی جای نخواهد گرفت.

sea of thieves

در نهایت تیم توسعه‌ی بازی عنوان کرد که یک بروزرسانی مهم پس از عرضه بازی منتشر خواهد کرد که شامل رتبه «کاپیتان افسانه‌ای» است و بازیکنان پس از رسیدن به این سطح در بازی می‌توانند یک پایگاه فرماندهی بسازند و همچنین به گزینه سفارشی کردن کشتی خودشان دسترسی پیدا کنند. این بدان معنی است که شما می‌توانید کشتی منحصربه‌فرد و خدمه مخصوص به خود را داشته باشید.

بازی Sea Of Thieves در ۲۰ مارس (۲۹ اسفند) برای پی سی و کنسول ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده